۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۳۹

استاندار کرمانشاه:

پذیرای انتقادات سازنده همراه با ارائه راهکار هستیم

پذیرای انتقادات سازنده همراه با ارائه راهکار هستیم

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: پذیرای انتقادات سازنده همراه با ارائه راهکار مناسب برای حل مشکلات مردم استان کرمانشاه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم ظهر امروز در گردهمایی امروز ائمه جمعه سراسر استان که با حضور حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و ائمه جمعه شیعه و سنی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: حضرت آیت الله صافی گلپایگانی همواره می‌گفتند تا می‌توانید به مردم خدمت کنید.

وی افزود: حضرت آیت الله علما سرمایه و نعمتی بزرگ برای استان کرمانشاه هستند و همه ما باید از فرصت خدمتگزاری به این مردم استفاده کنیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: بحث حاکمیت دینی بیشترین خواسته مردم از مسئولان انقلاب بوده و حاکمیت دینی باید اجرایی شود و چون حاکمیت اسلام برای ما عزت آورد، از برکت آن اقتدار پیدا کردیم.

امیری مقدم با اشاره به تلاش‌های گسترده دولت سیزدهم برای رفع محرومیت از جامعه، تاکید کرد: امروز دولت از وجود خودش مایه می‌گذارد و تلاش شبانه روزی باید استمرار داشته باشد زیرا آیت الله رئیسی ویرانه تحویل گرفتند.

وی بیان کرد: باید از خود بپرسیم چرا این همه تحریم و چرا اینقدر دشمنی و اگر قدرت دفاعی ما اینگونه نبود تا به حال چندین بار مورد تهاجم دشمن بودیم و الان هم معترف هستیم که مشکلات هست و از ائمه جمعه به عنوان مشاورین امین مردم و دولت استمداد می‌طلبیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت حضور مردم در عرصه‌های مختلف، گفت: یکی از اصول نماز جمعه همین حضور مردم است و اینکه مردم بدون دغدغه حرف‌های خود را با مسئولان در میان بگذارند.

امیری مقدم خاطر نشان کرد: در خواست من از دوستان این هست که بیایید به عنوان ائمه جمعه امید آفرینی بیشتری داشته باشید زیرا بعد از ۴۳ سال می‌گوئیم شاخص‌های فلاکت و اصلاً نباید این تعبیر فلاکت را به کار ببریم.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که امروز خلأ آن وجود دارد معرفی بد استان کرمانشاه است و با توجه به بیکاری باید عظمت استان را مطرح کنیم و استان دارای نقاط بسیاری مانند وحدت اقوام، گردشگری، قطب فرهنگی غرب و بسیاری مواهب ارزشمند دیگر است.

استاندار کرمانشاه افزود: اگر استان کرمانشاه به کشور بد معرفی شود سرمایه گذاران از استان گریزان می‌شوند و باید نقاط مثبت استان کرمانشاه برجسته شود اما از بیان انتقادهای سازنده با راهکارهای مناسب استقبال می‌کنیم زیرا اگر انتقاد سازنده باشد باعث پیشرفت استان می‌شود.

کد خبر 5415475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha