۱۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۳۲

فرماندار قرچک:

توسعه قرچک با اعتبارات مناسب دولت در سال آینده شتاب می‌گیرد

توسعه قرچک با اعتبارات مناسب دولت در سال آینده شتاب می‌گیرد

قرچک- فرماندار قرچک گفت: توسعه قرچک با اعتبارات مناسب دولت در سال آینده شتاب می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه قرچک با اشاره به اینکه دستاوردهای ۴۳ ساله انقلاب اسلامی در کشور فراوان است اظهار داشت: استقلال و آزادی، حفظ تمامیت ارضی کشور و ارتقای جایگاه ایران در جهان، گسترش عدالت اجتماعی، اهتمام به مبارزه با فساد و برخورد با عوامل فساد، در کنار ایستادگی در برابر زورگویان و سلطه‎طلبان جهانی از همین دستاوردهاست.

فرماندار قرچک گفت: جشن ملی دهه فجر ۱۴۰۰ را باید در حوزه‌های مختلف سلامت و بهداشت، استقلال ملی، اقتصاد، صنعت و کشاورزی، امنیت، آموزش عالی و تحقیقات، کارآفرینی، زیرساختی و رفاه اجتماعی، فرهنگ و هنر و دیگر ابعاد زندگی مردم دید که پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌ایم و از کرامات انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان قرچک نیز فراوان است که مهم‎ترینش، ایجاد شهرستان مستقل با هدف پیشرفت عادلانه همه مناطق و استقرار ادارات برای دسترسی مردم عزیز منطقه به خدمات بهتر بوده است.

خطیبی بیان داشت: احداث بیمارستان، مراکز علمی، شهرک صنعتی و مرکز تولید و اشتغال (که دارای رتبه سوم استان هستیم)، احداث کمربندی‌های شمالی و جنوبی، فضاهای ورزشی، فرهنگی و … را در تمام نقاط شهرستانمان شاهد هستیم؛ هرچند فاصله محسوسی از استانداردها داریم اما باید قدردان این نعمات باشیم.

وی گفت: با تلاش دولت و همه ادارات شهرستان، در صورت تأمین اعتبارات خوب در سال آینده، اتفاقات خوبی در حوزه زیرساختی خواهد افتاد و توسعه شهرستان شتاب می‌گیرد؛ کمربندی شمالی و پردیس سینمایی در حال احداث است، با نگاه ویژه دولت نیز موضوع تصفیه‎خانه فاضلاب، قطار شهری، ایمنی راه‌های روستایی و کاهش ترافیک، ایجاد فضاهای ورزشی و تفریحی به نتیجه می‌رسد.

خطیبی عنوان داشت: برای دهه مبارکه فجر امسال ۳۵ پروژه با اعتبار بیش از ۹۵۰ میلیارد ریال از جمله افتتاح دو مدرسه، چند واحد صنعتی، کشاورزی، پروژه‌های برق‌رسانی و… برای رفاه بیشتر مردم در نظر گرفته شده است.

فرماندار قرچک افزود: ضمن توصیه همه مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پیک ششم کرونا با سویه اُمیکرون، لزوم تزریق نوبت سوم واکسن کرونا و جدی گرفتن رعایت شیوه‌نامه‌های روزآمد مقابله با این ویروس منحوس نیز تأکید می‌شود.

کد خبر 5416537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha