۱۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۵۴

امام جمعه پرند:

استقرار نیروی انتظامی و ایجاد امنیت بیشتر مطالبه مردم پرند است

استقرار نیروی انتظامی و ایجاد امنیت بیشتر مطالبه مردم پرند است

رباط کریم- امام جمعه پرند گفت: استقرار نیروی انتظامی و ایجاد امنیت بیشتر مطالبه مردم پرند است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اسماعیل کاظمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پرند ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به حادثه اخیر شیراز و شهادت یک افسر، اظهار داشت: استقرار نیروی انتظامی و ایجاد امنیت بیشتر از مطالبات مردم پرند است.

وی افزود: ما ضمن تقدیر از تلاش نیروهای انتظامی، امیدواریم گام‌های جدی در این باره برای برقراری بیشتر امنیت و آسایش مردم پرند صورت گیرد.

امام جمعه پرند با اشاره به دیدار رهبری با صنعتگران، بیان داشت: ضروری است که ایمنی در صنعت خودرو از مؤلفه‌های جدی دولت قرار گیرد و قیمت یکسان خودرو هم در بازار را شاهد باشیم، این رانت زالو صفتی در صنعت خودرو باید حذف شود و مردم خدمات ارزنده در این عرصه دریافت کنند. دولت و مجلس این خواسته مردمی را دنبال کنند، چرا که امید ملت در خانه ملت است.

کاظمی ضمن انتقاد از شرایط گرانی خودرو، عنوان داشت: مردم توان خرید یک پراید را ندارند بعد به جوانان می‌گویند چرا ازدواج نمی‌کنند، چرا مدیران در ساختمان شیشه‌ای زندگی نمی‌کنند، مردم این پارادوکس موجود را می‌فهمند و باید اعلام کنیم که رانت خودرو را بر حسب نگاه انقلابی ندانید و پیشرفت‌های انقلاب را در صنعت موشکی و پهپادی می‌توان به خوبی دید.

کد خبر 5416558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha