۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۴۹

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان:

عملیات والفجر ۸ یکی از عملیات‌های بی نظیر دفاع مقدس است

عملیات والفجر ۸ یکی از عملیات‌های بی نظیر دفاع مقدس است

اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: حفاظت اطلاعات یکی از موفقیت‌های عملیات والفجر ۸ بود و این عملیات یکی از عملیات‌های بی نظیر رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور پیش از ظهر امروز شنبه در سالگرد عملیات والفجر ۸ با یادآوری اینکه این عملیات غرور آفرین سال ۱۳۶۴ انجام شده بیان کرد: حفاظت اطلاعات یکی از موفقیت‌های عملیات والفجر ۸ بود که رزمندگان و فرماندهان با همه توان تلاش کردند که اطلاعات قبل از عملیات افشا دشمن متوجه انجام این عملیات نشود.

وی افزود: دشمن در غافلگیری تمام در این عملیات شکست خورد و رزمندگان اسلام به همه اهدافی که مدنظر بوده رسیدند و می‌توان اعلام کرد که عملیات والفجر ۸ یکی از عملیات‌های بی نظیر رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان یادآور شد: رزمندگان ما در اوج جسارت توانسته‌اند که این عملیات را به خوبی انجام دهند و با موفقیت بتوانند مواضعی را که به دست آورده‌اند، تثبیت کنند.

سردار شاهوارپور بیان کرد: نحوه انجام عملیات‌های ما یکی از موضوعاتی است که دشمن همواره در عملیات‌ها آن را دنبال می‌کرد و این امر برای دشمن خیلی مهم بود که ما در چه نقطه‌ای می‌خواهیم عملیات کنیم؛ لذا در عملیات والفجر ۸، دشمن نه به محل عملیات و یا محلی که می‌خواستیم عملیات کنیم دست پیدا کرد و نه به استراتژی که به کار بردیم.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: دشمن هرگز متوجه انجام این عملیات نشد و این امر باعث شده تا دشمن غافلگیر بشود و شکست بخورد و این امر مرهون حفاظت اطلاعات در این عملیات است.

کد خبر 5417282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha