۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۲۱:۴۶

عضو هیئت رئیسه مجلس:

حمایت از پلیس برابر هنجارشکنان مطالبه ملی است

 حمایت از پلیس برابر هنجارشکنان مطالبه ملی است

ساری- عضو هیئت رئیسه مجلس حمایت از پلیس برابر هنجارشکنان را مطالبه ملی دانست و گفت: برخورد قاطع وبی امان با عوامل شرارت وناامنی لازمه تولید امنیت در کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی کریمی فیروزجایی بر ضرورت پشتیبانی همه جانبه از پلیس در اجرای نظم وامنیت اجتماعی تاکید کرد و گفت: برخورد قاطع وبی امان با عوامل شرارت وناامنی لازمه تولید امنیت در کشور است.

نماینده مردم بابل با اظهار تأسف از شهادت شهید رنجبر نیروی جان برکف پلیس در واقعه اخیر افزود: این شهید عزیز سمبل پلیس باغیرت وامین کشور در ایفای رسالت ذاتی خود محسوب می‌شود.

وی با اشاره به نقص قانون حمایتی در قبال پلیس افزود: حمایت همه جانبه از پلیس در اجرای مأموریت خطیر برقراری امنیت عمومی حق طبیعی و قانونی است.

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی به فوریت برای تقویت پشتیبانی قانونی ولجستیکی از پلیس و حافظان نظم و امنیت عمومی وارد عمل خواهد شد.

دبیر هیئت رئیسه مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه حمایت از پلیس در برابر هنجارشکنان مطالبه ملی است افزود: پشتیبانی قانونی از فعالیت‌های پلیس به عنوان عاملان اجرای قانون، بیانگر اراده ملی در راه حاکمیت عقلانیت و قانونگرایی در جامعه است.

وی با تجلیل از جانفشانی نیروهای انتظامی و حافظان نظم و امنیت عمومی در کشور گفت: نیروهای مسلح کشور اعم از نظامی وانتطامی با کمال ایمان، رسالت الهی مجاهدت درراه تأمین امنیت کشور را بر عهده دارند.

این مسئول پارلمانی اظهار کرد: ارتقای شأن و جایگاه پلیس در جامعه ضرورت اساسی است. وی خاطر نشان کرد: پلیس در راه توسعه واعتلای همه جانبه کشور نقش ممتاز وبرجسته ای ایفا می‌کند.

کد خبر 5417712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha