۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۴۰

مدیرعامل شرکت آبفای کرمانشاه:

عملیات اجرایی ۷ پروژه آبرسانی به شهرستان هرسین آغاز شد

عملیات اجرایی ۷ پروژه آبرسانی به شهرستان هرسین آغاز شد

کرمانشاه- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: عملیات اجرایی هفت پروژه آبرسانی به شهرستان هرسین در ششمین روز از دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۱۹۷ هزار میلیون ریال آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا کاکاوند پیش از ظهر امروز یکشنبه در مراسم کلنگ زنی هفت پروژه آبرسانی به شهرستان هرسین که با حضور بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولین شهرستان و استان برگزار شد، اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه‌ها اهالی ۱۲ روستا و ۲ شهرک با جمعیتی بالغ بر ۹ هزار و ۶۲۹ نفر در شهرستان هرسین از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اجرای عملیات هفت پروژه آبرسانی در شهرستان هرسین، افزود: میزان اعتبار این پروژه‌ها ۱۹۷ هزار و ۶۷۱ میلیون ریال و از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: پروژه‌های آبرسانی به شهرستان هرسین شامل اجرای خط انتقال به طول ۱۱ هزار و ۶۵۰ متر، شبکه توزیع به طول ۲۰ هزار و ۳۱۳ کیلومتر، خط پمپاژ ۱۲۰۰ متر، ساخت هفت باب مخزن ذخیره به ظرفیت ۷۶۰ متر مکعب، بهسازی ۲ دهنه چشمه، حفر یک حلقه چاه به عمق ۱۱۰ متر، تجهیز یک حلقه چاه است.

کد خبر 5418092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha