۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۵۳

استاندار کرمانشاه:

پروژه‌های عمرانی باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد

پروژه‌های عمرانی باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: پروژه‌های عمرانی باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم ظهر امروز یکشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به روستای چهر از توابع شهرستان هرسین که با حضور معاونین عمرانی و اقتصادی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان هرسین به دارالمومنین مشهور است و عالمان و شخصیت‌های ممتاز مذهبی این دیار در کشور و دنیای اسلام شناخته شده هستند.

وی با اشاره به نقش آفرینی برجسته مردم هرسین در پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: هرسین یکی از شهرستان‌های بسیار اثرگذار در دوران دفاع مقدس بود و شهدای بسیاری را تقدیم اسلام و انقلاب کرد و ما به عنوان خدمتگزار باید بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

استاندار کرمانشاه خدمات گسترده و همه جانبه انقلاب اسلامی را با وضعیت دشوار مردم در دوران رژیم پهلوی غیرقابل مقایسه دانست و تصریح کرد: در پیش از انقلاب اسلامی، روستاهای کرمانشاه، برق، گاز و تلفن نداشتند و مردم از آب چشمه‌ها استفاده می‌کردند ولی امروز به برکت جمهوری اسلامی از این زیرساخت‌ها بهره‌مند شده‌اند.

امیری مقدم بیان کرد: مردم استان کرمانشاه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی زیر بمباران بودند و فرزندانشان در جبهه‌های جنگ دلاورانه با دشمن مقابله می‌کردند و این مردم مقاوم و قهرمان شایسته بهترین خدمات هستند.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای پروژه‌ها با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن، تاکید کرد: مردم این حوزه هر چه سریع‌تر از مواهب این پروژه آب رسانی بهره‌مند شوند.

گفتنی است؛ این پروژه با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی اجرا می‌شود و با بهره برداری از آن ۷۲۰ خانوار از نعمت آب شرب برخوردار می‌شوند.

کد خبر 5418142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha