۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۴۳

با سرمایه‌گذاری ۱۶۰ میلیارد تومان؛

۲۳ طرح و پروژه در شهرستان دیلم افتتاح شد

۲۳ طرح و پروژه در شهرستان دیلم افتتاح شد

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: در ایام دهه فجر امسال ۲۳ طرح عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۱۶۰ میلیارد تومان در شهرستان دیلم افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان دیلم دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری است و تسهیلات لازم برای جذب سرمایه‌گذار در عرصه بندر گردشگری و تفریحی فراهم شده است.

وی با اشاره به بررسی مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی شهرستان دیلم در سفر به این شهرستان بیان کرد: بازدید از بندر گردشگری و تفریحی حماد یکی دیگر از برنامه‌های ما در سفر به دیلم بود.

استاندار بوشهر یکی دیگر از برنامه‌ها در شهرستان دیلم را بررسی وضعیت گمرکی عنوان کرد و ادامه داد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته برای ایجاد گمرک در بندر امام حسن علیه‌السلام دیلم پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

وی از افتتاح ۲۳ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان دیلم در ایام دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: ۱۶ پروژه عمرانی و هفت طرح اقتصادی در دهه فجر امسال با سرمایه‌گذاری ۱۶۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

محمدی‌زاده از اجرای باند دوم جاده دیلم به هندیجان خبر داد و گفت: این پروژه با ۱۱.۲ کیلومتر طول با اعتبار اولیه ۱۰۲ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز شد که بر اساس برنامه زمانبندی در مدت ۲۴ ماه تکمیل می‌شود.

وی خدمت به مردم را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: امیدواریم با تلاش همه مسئولان بتوانیم بهترین خدمات را به مردم شهرستان دیلم ارائه کرده و زمینه رفع مشکلات و تأمین نیازهای مردم فراهم شود.

کد خبر 5420129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha