۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴

استاندار بوشهر:

بزرگراه گناوه - دیلم تا یکسال آینده تکمیل می‌شود

بزرگراه گناوه - دیلم تا یکسال آینده تکمیل می‌شود

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: بزرگراه گناوه - دیلم از طرح‌های مهم استان بوشهر است که تلاش داریم که تا یکسال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری عصر سه‌شنبه در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان دیلم ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: مسئولان در جایگاه‌های مختلف باید از همه ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم استفاده کنند.

وی به جایگاه ویژه و ظرفیت‌های بالای شهرستان دیلم اشاره کرد و ادامه داد: یکی از پتانسیل‌های مهم دیلم، بخش گردشگری است که در زمینه توسعه بخش گردشگری شهرستان دیلم طرح‌های خوبی اجرا می‌شود.

استاندار بوشهر همچنین از ایجاد منطقه ویژه شمال استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این طرح در توسعه اشتغال در شهرستان‌های شمالی استان نقشی مهم خواهد داشت.

وی از توسعه بازرگانی و تجارت در شهرستان دیلم یاد کرد و افزود: از اقداماتی که در این راستا می‌توان صورت داد، توسعه زیرساخت‌های بازرگانی و همچنین توسعه بندر و گسترش فضای کسب‌وکار است.

سالاری از ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه بندر گردشگری حماد در شهرستان دیلم با وسعت یک هزار هکتار خبر داد و بیان کرد: ۲۳ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه گردشگری در دیلم طی سال گذشته و امسال اختصاص می‌يابد.

تقویت کشاورزی در دیلم

وی از توسعه بخش کشاورزی در شهرستان دیلم خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده در سال جاری برای تقویت کشاورزی در این شهرستان صورت گرفته است.

استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح ۱۶ پروژه عمرانی در شهرستان دیلم طی هفته دولت اشاره کرد و گفت: ۸۶ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است.

وی تصریح کرد: مقابله با پدیده زمین‌خواری را به‌عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم که در این زمینه انتظار می‌رود که مردم نیز همکاری لازم را با مسئولان ذی‌ربط داشته باشند.

سالاری یکی از پروژه‌های مهم شهرستان دیلم را ساخت و تکمیل بزرگراه دیلم - گناوه عنوان کرد و افزود: یکی از طرح‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور با استان بوشهر بود تلاش داریم با شتاب بالایی اجرا شود.

وی از تلاش برای تکمیل این پروژه تا یک سال آینده خبر داد و اضافه کرد: پروژه ۱۵۰ میلیارد ریال از محل سفر ریاست جمهوری برای تکمیل این پروژه گذاشتیم و سال آینده نیز ۸۵۰ میلیارد ریال تخصیص می‌يابد و ۳۰۰ میلیارد ریال نیز از وجوه در اختیار به این طرح اختصاص خواهد یافت.

 

کد خبر 2895844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha