۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۵۶

کارشناس هواشناسی خبرداد؛

جولان آلاینده‌ها در آسمان اصفهان طی ۴۸ ساعت آینده

جولان آلاینده‌ها در آسمان اصفهان طی ۴۸ ساعت آینده

اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در این کلانشهر و نواحی صنعتی و پر تردد استان خبر داد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: الگوهای هواشناسی بیانگر استمرار سکون جوی و کاهش دما تا پایان هفته جاری در سطح استان است که این شرایط در نواحی صنعتی و پرتردد به ویژه کلانشهر اصفهان با انباشت غلظت آلاینده‌های جوی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه همراه است.

او با بیان اینکه وزش باد پدیده غالب سایر مناطق استان در این مدت خواهد بود، ادامه داد: سامانه بارشی جدید از شامگاه پنجشنبه به مناطق غرب استان نفوذ می‌کند و به تدریج در روز جمعه بارش برف و باران را در سراسر استان انتظار داریم.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان ا بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در این مدت تا ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان است.

آقایی اضافه کرد: بوئین و میاندشت کماکان با کمینه دمای ۱۳ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و خوروبیابانک با بیشینه دمای ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان در ساعات آینده پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 5420152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha