۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۱۶

نماینده ولی فقیه در مازندران:

واگذاری اموال غصب شده به مردم اقدام انقلابی و جهادی است

 واگذاری اموال غصب شده به مردم اقدام انقلابی و جهادی است

ساری - نماینده ولی فقیه در مازندران واگذاری املام غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم را از سوی بنیاد مستضعفان اقدام جهادی و انقلابی به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح چهارشنبه در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر استقرار دولت و کادر جدید در دولت و استان‌ها از رئیس جمهور خواست تا نسبت به استقرار دولت تسریع داشته باشند.

وی کنترل و مهار کرونا را از جمله دستاوردهای خوب دولت ذکر کرد و گفت: متأسفانه موج ششم کرونا در حال گسترش است و باید همه ما نسبت به رعایت پروتکل‌ها و توصیه‌های ستاد کرونا توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی توجه داخل و کیفیت تولید را از جمله برنامه‌های دولت بیان کرد و گفت: دستگاه‌های مختلف نظیر بنیاد مستضعفان و غیره در دوران کرونا خوب به میدان آمدند و در زمینه تأمین و تجهیزات تلاش زیادی کردند.

آیت الله لائینی با اشاره به امکانات خوب بنیاد در مازندران، واگذاری اسناد به روستاییان را از جمله خدمات برشمرد و گفت: این اسناد در نظام اسلامی از خاندان غصب شده پهلوی به مردم برمی گردد.

امام جمعه ساری خواستار ارائه خدمات عمرانی برای مردم حاشیه اجرای پروژه‌های تولیدی و عمرانی توسط بنیاد مستضعفان شد.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران با اشاره به عقب ماندگی اقتصادی مازندران اظهار داشت: در استان یک کارخانه درست و حسابی نداریم و گرایش دولت جدید توجه به کشورهای اوراسیا است.

وی با عنوان اینکه نیازمند تحولات در حوزه تجاری با کشورهای همسایه هستیم، گفت: بندر امیرآباد از جمله مراکز مهم به شمار می‌رود و می‌تواند پایگاه اصلی کریدور شمال - جنوب در کشور فعال شود.

کد خبر 5420802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha