۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۱۶

پس از اینکه هدف حمله اسلام‎هراسانه قرار گرفت؛

دانشجوی محجبه هندی: نمی‌ترسم و منتظر رأی دادگاه عالی هستم

دانشجوی محجبه هندی: نمی‌ترسم و منتظر رأی دادگاه عالی هستم

«بی‌بی موسکان خان» دانشجوی محجبه هندی که هدف حمله اسلام هراسانه قرار گرفت، در مصاحبه ای اعلام کرد: نمی‌ترسم و منتظر رأی دادگاه عالی هستم.

به گزارش خبرگزاری مهر، «بی‌بی موسکان خان» دانشجوی محجبه هندی که هدف حمله اسلام هراسانه قرار گرفته و به نماد مبارزه زنان ایالت کارناتاکا در مبارزه با حقِ پوشش تبدیل شده است، درباره حملات کلامی اسلام هراسانه گفت: نمی‌ترسم.

این دانشجوی محجبه هندی در گفتگو با خبرگزاری آناتولی در این باره گفت: هنگامی که مورد حمله قرار گرفتم به یاد خدا افتادم و این موضوع نیز من را شجاع‌تر و قوی‌تر کرد. من هم فریاد الله اکبر سر دادم.

دانشجوی هندی مذکور با بیان اینکه از حمایت‌های صورت گرفته از وی تحت تأثیر قرار گرفته است، افزود: خیلی‌ها پیام‌های محبت آمیز برای من می‌فرستند. من نمی‌ترسم.

وی با اشاره به اینکه برای حقوقش مبارزه می‌کند و منتظر رأی دادگاه عالی هند درباره آزادی پوشش و حجاب است، گفت: منتظر رأی دادگاه عالی هستم. قانون اساسی کشورمان مخالف هیچ دین و مذهبی نیست.

خان با ابراز امیدواری نسبت به افزایش رویکرد همزیستی مسالمت‌آمیز ادیان در هند، گفت: برخی‌ها مسیر اشتباهی را انتخاب کرده‌اند اما آنها نیز برادران و خواهران من هستند. مطمئن هستم که به زودی همه چیز پایان خواهد یافت.

گفتنی است، ممنوعیت استفاده از روسری و حجاب در ایالت کارناتاکای هند با ورود دانشجویان محجبه به یک دانشگاه در اول ژانویه سالجاری یکبار دیگر توجه اذهان عمومی این کشور را به خود جلب کرده است.

کد خبر 5421809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha