۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۴۰

حرکت خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در کنار آبهای خلیج فارس آغاز شد

حرکت خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در کنار آبهای خلیج فارس آغاز شد

بندرعباس - همزمان با ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۰ و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مراسم راهپیمایی خودرویی، موتوری مردم هرمزگان در کنار آبهای نیلگون خلیج فارس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فجرآفرینان هرمزگانی امسال نیز همچون سال قبل به دلیل شرایط قرمز کرونایی از ساعت ۹ صبح امروز جمعه از میدان لارک به سمت پشت فرمانداری بندرعباس با رعایت موازین بهداشتی در مراسم راهپیمایی خودرویی و موتوری شرکت کردند.

بسیاری از شرکت کنندگان در راهپیمایی خودرویی و موتوری با تزئین موتور و خودروهای خود، جلوه‌های زیبایی را خلق کردند و با نصب تصاویر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم سلیمانی و در دست داشتن پرچم ایران اسلامی ابراز شادی می‌کردند.

همچنین جمعی از جوانان اقدام به شیشه نویسی خودروهای خود با شعارهای انقلابی کردند و در این روز مهم با دیگر با حضور تماشایی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن با ولایت، آرمان‌های امام راحل، شهدای گرانقدر و رهبرمعظم انقلاب اسلامی عهدی دوباره بستند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن هرمزگان با نصب تصاویر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم سلیمانی و در دست داشتن پرچم ایران اسلامی بار دیگری وفاداری و پیشتیبانی خود را از انقلاب، امام راحل و تبعیت از رهبرمعظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.

همچنین در یوم الله ۲۲ بهمن، راهپیمایی دریایی مردم و بسیجیان نیز در سواحل نیلگون خلیج فارس در حال برگزاری است.

کد خبر 5422195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha