۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۴۱

امام جمعه اسلام آبادغرب:

بیان دست‌آوردهای انقلاب اسلامی مانع ناامیدی مردم می‌شود

بیان دست‌آوردهای انقلاب اسلامی مانع ناامیدی مردم می‌شود

کرمانشاه- امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به افتخارات انقلاب اسلامی، گفت: بیان دست‌آوردهای انقلاب اسلامی مانع ناامیدی مردم ایران می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع اسلام آبادغرب برگزار شد با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ۲۲ بهمن شب قدر انقلاب است چرا که گفته می‌شود شب قدر شب تعیین سرنوشت انسان است و به واسطه انقلاب اسلامی نیز سرنوشت ملت ایران از یک سمت و سوی شیطانی به سمت خوبی تغییر کرد.

وی افزود: فناوری‌های نوین علمی، قدرت برتر نظامی، دستاوردهای دارویی و درمانی، دستاوردهای حوزه نفت و گاز و تولیدات وابسته و صنایع و کارخانجات، معادن و ذخایر طبیعی، صنایع هوافضا، صنایع و تجهیزات دریایی و مخابراتی، زیرساخت‌های آب، برق، گاز و جاده و حمل و نقل جاده‌ای و ریلی، سدسازی، برق و الکترونیک، مبادلات خارجی و روابط بین الملل، نفوذ منطقه‌ای، انتخابات گسترده، اعتماد به نفس و عزت، امنیت، ارتقای معنویت و رفتارهای مذهبی بخشی از فهرست دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ایران است.

امام جمعه اسلام آباد غرب تصریح کرد: باید افتخاراتی را که ذیل هر کدام آن فهرست بلند بالایی وجود دارد فریاد بزنیم تا همگان بدانند و ما آمارهای بسیار متنوعی برای گفتن داریم و گفتن این اتفاقات مبارک در مقابل عملکرد رسانه‌های خارجی قرار دارد که فقط سعی می‌کنند نقاط ضعف ایران را بزرگنمایی کنند.

زمانی موسوی گفت: مردم نباید از ساختمانی که آن را بنا کردند احساس نارضایتی کنند و بیان این دستاوردها مانع این ناامیدی و نارضایتی خواهد شد.

وی بیان کرد: کشور ایران همچون کشورهایی نبوده که کلمه مبارک لا اله الا الله را از پرچم خود حذف کند، حق انتخاب سرنوشت را از مردان و زنان بگیرد، اجازه تجاوز و تعدی به ملت خود بدهد و کاری نکرده است که همچون برخی کشورها گاوشیرده خطاب کنند و این نوع دیگر بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

امام جمعه اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: آرمان‌های ملت ایران آموزه‌های دین اسلام است و دشمنان ایران دوستان و برادران ما نیستند بلکه متجاوزان و کودکشان هستند و خون ریزترین و کثیف‌ترین انسان‌های روی زمین و اسرائیل هستند.

وی گفت: هواداران ایران قدرت‌های بزرگ نفتی، مالی و بانکی نیستند بلکه پابرهنگان و مستضعفان و محرومان جامعه هستند و مکتب برای رهبران ایران دستاویزی برای حکومت بر مردم نیست بلکه رهبران ما مردمانی ساده زیست هستند.

زمانی موسوی افزود: انقلاب ما یک انقلاب بود و کودتا یا شورش نبود بلکه یک حرکت آگاهانه بود که اهدافی داشت و مراحلی را ترسیم کرده بود و افق اعلای رسیدن ظهور حضرت حجت (عج) است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ثمره یک تبیین و ابلاغ در عصر عاشورای سال ۱۳۴۲ بعد از واقعه فیضیه بود که امام خمینی (ره) بیان کرد و برای آن جهاد تبیین هزینه‌های زیادی داد و در نهایت ثمره آن این انقلاب شد.

امام جمعه اسلام آبادغرب عنوان کرد: در دهه فجر در شهرستان اسلام آباد غرب شاهد افتتاح پروژه‌های بسیار خوبی بودیم که شاید بتوان پروژه فروآلیاژ را مهمترین آنها دانست این پروژه با سرمایه گذاری خارجی انجام شده و در بازدیدی که ما داشتیم ۲ نقطه توجه مرا جلب کرد.

زمانی موسوی ادامه داد: اول اینکه فرد سرمایه گذاری یک جوان ۳۲ ساله از کشور چین است که این ریسک را انجام داده و به اینجا آمده و این جای تأسف دارد که چرا جوانان ما و سرمایه‌گذاران داخلی ما نباید اینگونه باشند و نکته دوم وسایلی بود که آنها برای پذیرایی استفاده می‌کردند این وسایل را از چین همراه خود آورده بودند تا از محصولات کشور خود حمایت کنند.

کد خبر 5422568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha