۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۰۴

مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد؛

انجام ۳۰۵۵ کیلومتر عملیات برف‌روبی طی شبانه روز گذشته در کرمانشاه

انجام ۳۰۵۵ کیلومتر عملیات برف‌روبی طی شبانه روز گذشته در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل راهداری استان کرمانشاه از انجام سه هزار و۵۵ کیلومتر عملیات برف‌روبی طی شبانه روز گذشته در کرمانشاه خبر داد.

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته به دلیل فعالیت سامانه بارشی در استان کرمانشاه در ۳۰ محور مواصلاتی اصلی و فرعی بارش برف و باران گزارش شده است.

وی افزود: ۲۱۶ نیرو راهداری با ۱۵۸ دستگاه ماشین ماشین آلات طی شبانه روز گذشته در محورهای کوهستانی و برف گیر در حال خدمت رسانی به مردم بوده‌اند.

مدیرکل راهداری و و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته با تلاش راهداران سه هزار و ۵۵ کیلومتر عملیات برف روبی و ۲ هزار و ۴۴۵ تن عملیات نمک پاشی انجام گرفته است.

کرمی بیان کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۳ عملیات آزاد سازی خودرو گرفتار در برف و امدادرسانی را انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تمامی راه‌های بزرگراهی اصلی و فرعی استان کرمانشاه باز و تردد برقرار است، گفت: چهار محور روستایی در شهرستان‌های پاوه، روانسر، سرپل ذهاب و هرسین مسدود بوده که در حال بازگشایی است.

مدیرکل راهداری و و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: راه‌های روستایی شهرستان‌های سنقر و کلیایی و کنگاور با توجه ادامه یافتن بارش‌ها نیروهای راهداری در حال انجام عملیات راهداری و بازگشایی راه‌های روستایی هستند.

کرمی گفت: مردم می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس حاصل کنند.

کد خبر 5422835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha