۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۲۲:۰۳

با پیگیری خبرگزاری مهر صورت گرفت؛

عرضه برنج ایرانی در سامانه بازرگام کرمانشاه

عرضه برنج ایرانی در سامانه بازرگام کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل تعاون روستایی کرمانشاه از عرضه برنج ایرانی در سامانه بارزگام کرمانشاه خبر داد.

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با راه اندازی سامانه بازرگام در استان کرمانشاه در روزهای ابتدایی برنج هندی با قیمت مصوب هر کیسه ۱۸۰ هزار تومان به میزان هفت تن عرضه و توزیع شد که با استقبال مردم روبه رو شد.

وی افزود: به دلیل افزایش قیمت هر کیسه برنج هندی به ۲۴۰ هزار تومان عرضه برنج تایلندی صورت گرفته که تا کنون تنها سه تن عرضه شده است.

مدیرکل تعاون روستایی تصریح کرد: از امروز ۲۵ بهمن ماه با رایزنی‌های انجام شده عرضه برنج ایرانی شیرودی با قیمت هر پنج کیلو ۲۱۰ هزار تومان در سامانه معرفی و توزیع می‌شود.

صفایی بیان کرد: پیش از این به دلیل نداشتن مکان و انبار مناسب برای بارگیری محصولات بیشتر در سامانه بازرگام تنها عرضه ۲ نوع کالای اساسی در دستور کار قرار گرفته بود که از ۲۰ بهمن ماه این مشکل برطرف و در پی عرضه کالاها متنوع‌تری در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: از فردا ۲۶ بهمن ماه عرضه شکر تنظیم بازاری، ماکارونی، روغن نیز بعد از بارگیری برای عرضه به اقلام موجود در سامانه بازرگام اضافه خواهد شد.

مدیر کل تعاون روستایی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: بر اساس تصمیم‌گیری‌های انجام شده از روز گذشته برای افزودن مرغ منجمد به سامانه بازرگام اقدام شد که طی چند روز آینده این مورد نیز در سامانه مورد عرضه قرار می‌گیرد.

صفایی تاکید کرد: همشهریان برای اطلاع از اقلام عرضه شده در سامانه بازرگام و تهیه کالاهای مورد نیاز خود می‌توانند به این https://kermanshah.bazargam.com/Home/ مراجعه کنند.

کد خبر 5425294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha