۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۴۲

رئیس شبکه بهداشت گناوه:

درمانگاه‌های شبانه‌روزی گناوه آماده پذیرش بیماران کرونایی شدند

درمانگاه‌های شبانه‌روزی گناوه آماده پذیرش بیماران کرونایی شدند

گناوه- رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: همه درمانگاه‌های شبانه روزی سطح شهر لازم است آمادگی کامل برای پذیرش بیماران بد حال در پیک ششم کرونا را داشته باشند.

عصمت حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس نیازسنجی وضع موجود و توجه به اینکه از ابتدای بهمن ماه روند بستری بیماران در بیمارستان صعودی شده است این موضوع در دستور کار قرار گرفت تا در صورت افزایش موارد شدید بیماری و تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستان از ظرفیت درمانگاه‌های شبانه روزی سطح شهر جهت پذیرش بیماران بدحال استفاده شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه ضمن تاکید بر لزوم انجام هماهنگی‌های بین بخشی برای مقابله با پیک جدید کرونا عنوان داشت: در این راستا از چهار درمانگاه شبانه روزی شهر گناوه بازدید به عمل آمد و از مدیران این درمانگاه‌ها خواسته شد تا آمادگی لازم برای پذیرش بیماران کرونایی را داشته باشند.

حیدری بیان داشت: درمانگاه شبانه روزی شهید مطهری تأمین اجتماعی با هفت پزشک عمومی در سه شیفت، پنج تخت پرستاری، دو تخت تزریقات و پانسمان و یک تخت احیا در حال ارائه خدمات درمانی است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه اظهار داشت: درمانگاه رازی نیز با ۱۲ تخت بستری، سه تخت تزریقات و یک تخت احیا در حال حاضر به صورت شبانه روزی در سطح شهر فعالیت دارد. ضمناً بیشترین بار مراجعه سرپایی به درمانگاه شبانه روزی رازی بوده است.

حیدری با اشاره به راه اندازی مجدد درمانگاه شبانه روزی بزرگمهر در فضایی بزرگ‌تر و با امکاناتی بیشتر، گفت: این درمانگاه با ۱۱ تخت بستری، یک تخت احیا و حضور پزشک به صورت شبانه روزی می‌تواند در پیک ششم کرونا کمک رسان سیستم بهداشت و درمان شهرستان باشد.

وی افزود: درمانگاه شبانه روزی ابوریحان با شش تخت فعال به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به همشهریان است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه اظهار امیدواری کرد: با فعال بودن چهار درمانگاه و دو داروخانه شبانه روزی در سطح شهر در کنار بیمارستان و مراکز خدمات جامع سلامت پیک ششم کرونا را مدیریت و کنترل می‌کنیم.

کد خبر 5426288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha