۲۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۱۱

با حکم استاندار هرمزگان؛

سرپرست فرمانداری شهرستان پارسیان معارفه شد

سرپرست فرمانداری شهرستان پارسیان معارفه شد

بندرعباس - با حکم استاندار هرمزگان «فرهنگ سالمی» به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان پارسیان منصوب و در مراسمی معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با حکم مهدی دوستی استاندار هرمزگان، «فرهنگ سالمی» به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان پارسیان منصوب و در مراسمی با حضور علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، امام جمعه شهرستان پارسیان، امام جمعه اهل سنت پارسیان، مدیرکل حراست استانداری هرمزگان، اعضای شورای اداری و شورای تامین شهرستان پارسیان معرفی شد.

علی رئوفی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان در این آیین با تقدیر از حضور پررنگ مردم شهرستان پارسیان در اجرای طرح‌های عام المنفعه عنوان کرد: شهرستان پارسیان در استان هرمزگان با عنوان شهرستان نیکوکاران و خیرین به واسطه حضور پررنگ اهالی آن در کارهای عام المنفعه شناخته می‌شود.

وی افزود: مردم شهرستان پارسیان در اجرای طرح های عام المنفعه همواره پیشتاز بوده‌اند و نماد اصلی آن مشارکت پررنگ خیرین آن در احداث بیمارستان این شهرستان در دهه ۷۰ است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: شهرستان پارسیان دارای مردمی پرتلاش است که در بخش‌های مختلف صید و صیادی، تجارت و کشاورزی این شهرستان فعال هستند.

در این آیین فرهنگ سالمی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان پارسیان معرفی و از تلاش های مجتبی رضاپور فرماندار سابق این شهرستان، با اهدا لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5426828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha