۱ اسفند ۱۴۰۰، ۰:۰۶

مدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی اعلام کرد؛

مقاومت برخی مدیران برای فروش املاک مازاد/‏شناسایی ۱۰۰ملک در استان

مقاومت برخی مدیران برای فروش املاک مازاد/‏شناسایی ۱۰۰ملک در استان

بیرجند-مدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی بابیان اینکه ۱۰۰ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در استان شناسایی شده است، گفت:برای ۶۲ ملک مجوز فروش صادر شده اما برخی مدیران برای فروش مقاومت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی جعفری شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: ۱۳ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی فروخته شده‌اند و از محل فروش آنها ۱۳ میلیارد تومان به حساب خزانه واریز شده است که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی موظف است ۱۰۰ درصد قیمت املاک فروخته شده را برای خود آن دستگاه تخصیص دهد.

وی با بیان اینکه هر ملکی که در سامانه مورد نظر ثبت شده باشد در صورت مازاد بودن قابل فروش است، گفت: در خراسان جنوبی بیش از ۲۰۰ ملک در سامانه مد نظر ثبت شده‌اند که مازاد نمی‌باشند.

جعفری با بیان اینکه املاک مازاد برای فروش باید دارای سند تک برگی باشند، ادامه داد: بعضی از املاک مازاد دستگاه‌ها قبل از فروش مشکلی نداشتند اما بعد از فروش معارض پیدا کردند و نیاز به تغییر کاربری یکی از مشکلات موجود در این باره است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه وجود املاک بدون سند دغدغه مدیران دستگاه‌ها است، بیان داشت: به ما اختیار داده شده است که اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی برای فروش املاک مازاد خود اقدامی انجام ندهند ما می‌توانیم در این باره اقدام کنیم.

کد خبر 5428549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha