۱ اسفند ۱۴۰۰، ۸:۱۵

مسئول آتش نشانی شهرداری مشکین دشت:

آتش‌سوزی در پمپ بنزین مشکین‌دشت مهار شد

آتش‌سوزی در پمپ بنزین مشکین‌دشت مهار شد

البرز - مسئول آتش‌نشانی شهرداری مشکین‌دشت گفت: آتش‌سوزی جایگاه پمپ بنزین واقع در خیابان شهید زارع با حضور عوامل آتش‌نشانی مهار و یک خودرو طعمه حریق شد.

سلیمان قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱ و ۵۵ دقیقه بامداد یکشنبه با گزارش وقوع آتش‌سوزی جایگاه پمپ بنزین واقع در خیابان شهید زارع، جنب تالار پذیرایی مهر و ماه و احتمال حتمی گسترش حریق، تیم عملیات اطفای حریق ایستگاه مرکزی آتش نشانی شهرداری مشکین دشت به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: یک دستگاه خودرو پراید در محل سوخت‌گیری این پمپ بنزین بر اثر رعایت نکردن موارد ایمنی و به واسطه آن یکی از پمپ‌ها طعمه حریق شد که طی آن کارگران پمپ بنزین با مشاهده صحنه حریق و با استفاده از کپسول‌های آتش نشانی بلافاصله اقدام به اطفا کردند.

مسئول آتش‌نشانی شهرداری مشکین‌دشت تصریح کرد: پس از اعلام وقوع این حریق تیم عملیاتی آتش نشانی شهرداری مشکین دشت به محل حادثه اعزام و در یک عملیات اجرایی واکنش سریع، این آتش سوزی را به سرعت مهار و از بروز فاجعه حریق پیشگیری کردند.

وی با اشاره به اینکه آموزش ایمنی برای کارکنان چنین محیط‌های خطرناکی قبلاً انجام گرفته است، متذکر شد: مسئولان جایگاه سوخت بایستی به امر ایمنی توجه ویژه‌ای داشته و ارتقای سطح ایمنی و آموزش را در اولویت کاری قرار دهند که لحظه‌ای غفلت یک عمر پشیمانی می‌تواند به دنبال داشته باشد.

کد خبر 5428596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha