۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۳۶

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند توجه ویژه مسئولین است

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند توجه ویژه مسئولین است

یاسوج- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد به واسطه محرومیت هایی که در زمان گذشته داشته، نیازمند توجه بیشتری است.

به گزارش خبرنگار مهر، شایان نادری ظهر یکشنبه در دیدار با رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج افزود: ستاد اجرایی فرمان امام در استان در زمینه تأمین تجهیزات پزشکی و ساخت خانه‌های بهداشت گام‌های خوبی داشته و این روند ادامه دارد.

وی بیان داشت: رسالت همه ما خدمت به مردم شریف استان است و خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی با ایثار و فداکاری در مبارزه با بیماری کرونا جایگاه ویژه ای نزد مردم و جامعه پیدا کرده است.

نادری افزود: تعداد زیادی از پرسنل بهداشت و درمان جانشان را نثار کشور و ملت کردند و امروز شهدای مدافع سلامت، جایگاهی ویژه در میان مردم دارند.

مدیر کل ستاد فرمان حضرت امام (ره) استان با بیان اینکه تا به امروز کمک‌های قابل توجهی در زمینه ساخت و ساز مدرسه، و خانه‌های بهداشت در استان انجام شده است، گفت: تلاشمان این است که بتوانیم در عرصه بهداشت و درمان خدمتی به مردم شریف استان داشته باشیم و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی در این عرصه گام‌های خوبی برداریم.

کد خبر 5428935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha