۱ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۳۴

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران:

محورهای مواصلاتی استان تهران لغزنده است

محورهای مواصلاتی استان تهران لغزنده است

تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به بارش باران و برف در برخی جاده های استان گفت: محورهای مواصلاتی استان تهران لغزنده است.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت راه‌های و محورهای مواصلاتی استان تهران اظهار داشت: هم اکنون شاهد بارش خفیف باران در آزادراه تهران-قم، آزادراه تهران-ساوه هستیم.

مصدقی افزود: در محور دماوند (دلیچایی) شاهد بارش خفیف برف و در محور فیروزکوه (امین آباد) ‬ مه گرفتگی و بارش برف را داریم.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با بیان اینکه در شهرستان‌های تهران، دماوند، فیروزکوه، پردیس، شمیرانات و در محورهای دماوند - فیروزکوه و تهران - هراز با بارش برف همراه با باد، سرما، پدیده مه گرفتگی و در گردنه‌ها با کاهش دید مواجه هستیم گفت: عوامل راهداری با بکارگیری ۱۰۰ دستگاه انواع ماشین‌های سبک، نیمه سنگین و سنگین از شب گذشته در راستای برف روبی، نمک و شن پاشی در مسیرها برای باز نگهداشتن محورها و ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای فعال هستند.

وی عنوان داشت: تلفن گویای ۱۴۱ و تلفن ثابت ۷۷۹۰۹۰۸۰ مرکز مدیریت راه‌های استان تهران به صورت شبانه روزی آماده اطلاع رسانی آخرین وضعیت شرایط ترافیکی و جوی جاده‌های استان به هموطنان است.

کد خبر 5429403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha