۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۲۹

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت می‌شود

مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت می‌شود

بوشهر- سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: پرداخت مطالبات پرسنلی در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرار دارد و به جد پیگیر این موضوع هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد یزدان پناه عصر دوشنبه در حاشیه بازید میدانی از بیمارستان امام هادی (ع) دیر اظهار داشت: کارکنان بیمارستان در خط مقدم جبهه مقابله با کرونا به‌صورت جهادی عمل کردند.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با حضور در بیمارستان امام هادی (ع) دیر ضمن بازدید با کارکنان این بیمارستان دیدار و گفت‌وگو کرد و گفت: تقدیم ۳۰۰ شهید سلامت در سطح کشور نشان از روحیه ایثار و ازخودگذشتگی کارکنان بهداشت و درمان است که این روحیه باید پاس داشته شود.

وی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی توسط مردم بهترین قدرشناسی و ارج نهادن به زحمات کادر درمان است.

یزدان پناه افزود: در راستای افزایش توان مدیریتی، آموزش مدیران پرستاری بیمارستان‌های سطح استان و کارشناسان ستادی دانشگاه با همکاری دانشگاه تهران و دفتر پرستاری برنامه‌ریزی‌شده است و طی مدت سه ماه در تهران اجرا می‌شود.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر تصریح کرد: بیمارستان امام هادی (ع) دیر دارای زیرساخت‌های خوبی است و ظرفیت خوبی برای تبدیل به مرکز تخصصی زنان و زایمان جنوب استان دارد.

کد خبر 5430210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha