۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۳۴

معاون دیوان محاسبات خبر داد؛

تشکیل مجمع مالی اداری معاونان اجرایی کشور در دیوان محاسبات

تشکیل مجمع مالی اداری معاونان اجرایی کشور در دیوان محاسبات

رشت- معاون امور اجرایی و پشتیبانی دیوان محاسبات کشور از تشکیل مجمع مالی اداری معاونان اجرایی کشور در دیوان محاسبات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی زهره‌ای در دیدار با آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان به رویکرد جدید این دیوان اشاره کرد و گفت: تغییر از روند روزمرگی، رویکرد دیوان محاسبات است تا در فضایی جدید با مدیران اجرایی همراهی داشته باشد.

زهره‌ای با اشاره به اینکه سفرهای استانی دومین رویکرد دیوان محاسبات کشور است، بیان کرد: سفرهای استانی به منظور استفاده از فکر و نظر مسئولان و مدیران استان‌ها صورت می‌گیرد و تاکنون به ۲۲ استان کشور سفر داشتیم ضمن اینکه تلاش می‌شود تا قبل از ماه رمضان دور نخست این سفرها را به اتمام برسانیم.

سامانه ۱۹۸ در راستای ارتباط با مردم در دیوان محاسبات راه‌اندازی شد

وی، «ارتباط با مردم» را از رویکردهای جدید دیوان محاسبات برشمرد و افزود: سامانه ۱۹۸ در راستای ارتباط با مردم در دیوان محاسبات راه‌اندازی شده و در پنج ماه سال جاری تعداد ۷۰ هزار تماس داشتیم که توسط افراد نخبه پاسخ داده شده است.

معاون امور اجرایی و پشتیبانی دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه نگاه ما این است مردم مشکلات را می‌دانند و می‌توانند راهکار ارائه دهند، تصریح کرد: خوشحالیم با مردم ارتباط برقرار کردیم.

زهره‌ای، دیدار هفتگی با وزرا و معاونان را از جمله رویکردهای دیوان محاسبات خواند و گفت: ملاقات با مسئولان می‌تواند در اصلاح مسیر اثرگذار باشد.

نخستین جلسه مجمع مالی اداری معاونان اجرایی کشور را برگزار می‌کنیم

وی از تشکیل مجمع مالی اداری معاونان اجرایی کشور در دیوان محاسبات خبر داد و اظهار کرد: تا قبل از سال جدید نخستین جلسه مجمع مالی اداری معاونان اجرایی کشور را برگزار می‌کنیم و در تلاش هستیم سالانه ۱۲ جلسه برگزار شود.

معاون امور اجرایی و پشتیبانی دیوان محاسبات کشور با اشاره به اینکه نظارت‌ها موجب شده بخشی از هزینه‌ها به خزانه برگشت داده شود، بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ با نظارت دیوان محاسبات مبلغ ۱۱ هزار میلیارد تومان بهره مالکانه معادن به خزانه کشور برگشته است

کد خبر 5432623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha