۶ اسفند ۱۴۰۰، ۲:۳۵

نماینده دشتستان:

دشتستان در بخش درمان نیازمند توجه ویژه است/ لزوم تقویت زیرساخت‌ها

دشتستان در بخش درمان نیازمند توجه ویژه است/ لزوم تقویت زیرساخت‌ها

بوشهر- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت بهداشت تصمیماتی اتخاذ کند تا مردم این استان و شهرستان برای پیگیری درمان خود مجبور به رفتن به شهرها و استان‌های دیگر نشوند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی پنج شنبه شب در نشست مدیران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تقدیر از حضور و بازدید خارج از برنامه وزیر از بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان اظهار داشت: پیرامون موضوع جمعیت نیاز است که دستور داده شود تا بر آئین نامه‌هایی که طی این سال‌ها در وزارتخانه بهداشت و درمان وجود داشته است بازنگری و تجدید نظر شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پرداخت به موقع مطالبات همه نیروهای کادر و درمان و بهداشت افزود: پرداخت به موقع کارانه‌های پزشکان، پرستاران و سایر نیروها مکرراً از سوی این نیروها از ما خواسته شده است که ما نیز این درخواست آنها را منتقل و بر پرداخت به موقع آن تاکید داریم.

وی گفت: تبدیل وضعیت نیروهای در دانشگاه علوم پزشکی درخواست‌های زیادی مطرح است که در این زمینه نیاز به رسیدگی است و در صورت نیاز وزارتخانه بهداشت تبدیل وضعیت این نیروها را به صورت لایحه به مجلس ارائه دهد.

رضایی گفت: در حوزه درمان کمبودهای زیادی وجود دارد و درخواست ما از وزارتخانه بهداشت این است که تصمیماتی اتخاذ شود تا مردم این استان و شهرستان برای پیگیری درمان خود مجبور به رفتن به شهرها و استان‌های دیگر نشوند.

وی گفت: دشتستان در حال حاضر به اندازه چندین شهرستان وسعت و جمعیت دارد و برخی از بخش‌های آن به تنهایی از یک شهرستان بزرگ‌تر است که نیاز به توجه بیشتر و ویژه دارد.

وی گفت: تیم باانگیزه دانشگاه علوم پزشکی در حال حاضر نیازمند حمایت وزارتخانه بهداشت است و انتظار می‌رود که حمایت ویژه‌ای از سوی وزارتخانه از این تیم بخصوص در زمینه مالی صورت گیرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تکمیل بیمارستان ١٧ شهریور را ضروری دانست و ادامه داد: آموزشی شدن بیمارستان شهید گنجی، احداث دانشکده داروسازی و پرستاری، پیگیری ساخت و تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان و کمک به رفع نیازمندی‌های این بیمارستان و درمان شهرستان از دیگر درخواست‌ها است.

کد خبر 5432873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha