۶ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۴۲

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور:

طرح لکه گیری واکسن کرونا توسط بسیج انجام می شود

طرح لکه گیری واکسن کرونا توسط بسیج انجام می شود

سمنان- رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با بیان اینکه طرح لکه گیری واکسن کرونا توسط بسیج انجام می‌شود، گفت: محور این طرح شناسایی افرادی است که واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند.

مسلم چشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به گام ششم طرح شهید سلیمانی مرتبط با مقابله ویروس کرونا در کشور، بیان کرد: ما در مجموعه بسیج با اجرای طرح مرحله ششم از مقابله با کرونا در واقع به دنبال این هستیم که فعالیت و زندگی در کنار کرونا را تجربه کنیم و کمک کنیم که مردم وضعیت متعادلی در قبال کرونا، داشته باشند.

وی افزود: در گام‌های قبلی از سوی بسیج، تنها جامعه پزشکی و معاونت بهداشت و سلامت در طرح شهید سلیمانی مشغول بود اما در گام ششم این طرح از ۲۲ قشر بسیج یعنی دانشجویی، دانشجویی، اصناف و … کمک می‌گیریم تا در قشر مرتبط با خودش وظایف خود را انجام دهد تا وضعیت نسبتاً مقبولی را داشته باشیم.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور بیان کرد: از جمله مهمترین محورهای مرحله ششم طرح شهید سلیمانی اصطلاحاً لکه‌گیری از واکسن کرونا است، یعنی کسانی که واکسن نزده یا تنها دز اول را زده‌اند شناسایی و در هر قشری تشویق به واکسیناسیون می‌شوند.

چشمی با اشاره به این هدف این طرح همراهی با وزارت بهداشت و متولیان حوزه درمان است، افزود: بخش دوم این طرح رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های مقابله با کرونا شامل فاصله گذاری اجتماعی، ماسک و … است و مقوله سوم کمک به بیماران نیازمند به بستری، تنفس درمانی (اکسیژن تراپی) یا بستری موقت را راه اندازی خواهیم کرد تا بتوانیم به وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی کمک کنیم.

کد خبر 5432938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha