۶ اسفند ۱۴۰۰، ۲۳:۰۱

فرمانده سپاه خوزستان از کمیسیون پزشکی فاقدان مدارک بازدید کرد

فرمانده سپاه خوزستان از کمیسیون پزشکی فاقدان مدارک بازدید کرد

اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از محل برگزاری کمیسیون عالی پزشکی فاقدین مدارک سپاه بازدید کرد و گفت: برای حل مشکل ایثارگران این کمیسیون دو بار در سال انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور شامگاه جمعه ضمن بازدید از محل برگزاری کمیسیون عالی پزشکی فاقدین مدارک سپاه و با تاکید بر نقش مهم مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس و پیروزی در جنگ، اظهار کرد: مردم و رزمندگان دوران دفاع مقدس انتظار زیادی در راستای برگزاری این کمیسیون کشیدند که با پیگیری‌های انجام شده این کمیسیون در حال اجرا است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان افزود: مردم با ایفای نقش کنار رزمندگان در دوران دفاع مقدس دچار صدمات زیادی شدند که برخی به دلیل نداشتن مدارک نمی‌توانستند که در کمیسیون عالی حضور داشته باشند که با پیگیری انجام شده همه افراد فاقد مدارک نیز با تشکیل پرونده «فاقدین مدارک» در این کمیسیون حضور پیدا کردند.

وی بیان کرد: کمیسیون عالی پزشکی سپاه با پیگیری سپاه استان و با حضور ۱۱ پزشک متخصص از بیمارستان بقیه الله تهران با هدف بررسی پرونده رزمندگان دوران دفاع مقدس شامل پرونده‌های ماده ۸۷، فاقدین مدارک و همچنین پرونده‌های موج انفجار، تیر و ترکش و شیمیایی در حال برگزاری است.

سردار شاهوارپور از زحمات و حضور پزشکان متخصص در راستای حضور در خوزستان و برگزاری کمیسیون عالی پزشکی قدردانی کرد و گفت: درخواست می‌شود که در راستای حل مشکل ایثارگران این کمیسیون دو بار در سال انجام شود.

به گزارش مهر، این کمیسیون از روز چهارشنبه ۴ اسفند ماه آغاز شده و تا روز شنبه ۷ اسفند ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5433420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha