۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۱۹

فرماندار دهلران:

ظرفیت های گردشگری دهلران در سطح ملی معرفی شوند

ظرفیت های گردشگری دهلران در سطح ملی معرفی شوند

دهلران-فرماندار ویژه دهلران گفت: ظرفیت های گردشگری دهلران در سطح ملی معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، لطیف صادقی صبح روز یکشنبه در نشست ستاد اجرایی سفر این شهرستان اظهار داشت: ویژه برنامه‌های دهه فرهنگی دهلران از اول تا دهم فروردین ماه به مناسبت عملیات فتح المبین در دهلران با مشارکت صداو سیما اجرا می‌شود.

وی با اشاره به شرایط کرونایی و تصمیم گیری در خصوص خدمات سفرهای نوروزی افزود: قطعاً برنامه‌ها باید برابر ضوابط ستاد کرونا باشد.

صادقی با اشاره به ویژه بودن شهرستان، هدف گردشگری بودن و ظرفیت‌های تاریخی، مذهبی و دفاع مقدس اضافه کرد: باید آمادگی لازم برای استقبال از کاروان‌های راهیان نور و گردشگران نوروزی در صورت فراهم بودن شرایط داشته باشیم.

وی به افتتاحیه تئاتر شرهانی در بیستم اسفندماه جاری و اختتامیه آن در ۲۲ اسفندماه جاری اشاره کرد و گفت: تئاتر ملی شرهانی ظرفیتی است که از این طریق دهلران را در حوزه‌های مختلف و بویژه دفاع مقدس به کشور معرفی کرد.

فرماندار ویژه دهلران اظهار داشت: این برنامه فرهنگی با مدیریت و مسولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشارکت سپاه و فرمانداری و همراهی مدیران شهرستان برگزار و حسب هماهنگی انجام شده مراسم اختتامیه جشنواره با همت مدیران و معاونین صدا و سیمای ایلام بصورت زنده از شبکه استانی و برخی شبکه‌های ملی پخش خواهد شد.

صادقی بر ضرورت معرفی جاذبه‌های تاریخی شهرستان تاکید کرد و افزود: نیاز است ایام نوروز در ورودی و خروجی شهر دهلران نمایشگاه‌هایی برپا شوند تا ظرفیت‌های شهرستان را معرفی کنیم.

کد خبر 5434667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha