۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۱۰

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان:

مأموریت جامعه پزشکی بعد از جنگ تحمیلی ادامه یافت

مأموریت جامعه پزشکی بعد از جنگ تحمیلی ادامه یافت

اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: مأموریت جامعه پزشکان بعد از جنگ نیز ادامه داشته و با حضور در بیمارستانها، کلینیک‌ها و… بسیاری از بیماران را از مرگ حتمی نجات داده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور پیش از ظهر امروز یکشنبه در آئین تجلیل از پزشکان بسیج جامعه پزشکی خوزستان به مناسبت روز قشر بسیج جامعه پزشکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز جامعه پزشکی یکی از روزهای بسیار مهم در اقشار جامعه است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان زحمات جامعه پزشکی را یادآور شد و افزود: در زمان جنگ تحمیلی پزشکان و پرستاران در خط مقدم و در کنار رزمندگان در بیمارستان‌های صحرایی و اورژانس‌ها و… حضور داشته و تعدادی از اینها به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه شهید محمدعلی رهنمون یکی از شهدای والا مقام است که در بیمارستان صحرایی در منطقه جفیر به شهادت رسید، ادامه داد: مأموریت جامعه پزشکان بعد از جنگ نیز ادامه داشته و این افراد زحمات بسیاری را در دوران کرونا برای بیماران کشیده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: پزشکان و پرستاران در دوران کرونا با حضور در بیمارستانها، کلینیک‌ها و مراکز درمانی – بهداشتی بسیاری از بیماران را از مرگ حتمی نجات داده‌اند و این یکی از کارهای جهادی بسیار سنگین بسیج جامعه پزشکی در این ایام است.

کد خبر 5434789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha