۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۲۲:۱۹

استاندار بوشهر خبر داد؛

سرمایه‌گذاری قطری‌ها در بوشهر/ تامین نیازهای جام جهانی ۲۰۲۲

سرمایه‌گذاری قطری‌ها در بوشهر/ تامین نیازهای جام جهانی ۲۰۲۲

بوشهر- استاندار بوشهر از همکاری استان بوشهر برای اجرای برنامه‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاری قطری‌ها در بوشهر حمایت شده و گسترش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر چهارشنبه در افتتاح مرکز قرنطینه دام در بوشهر اظهار داشت: توسعه روابط اقتصادی با سرمایه‌گذاران قطری را با جدیت در دستور کار داریم و طرح‌های مهمی در این راستا اجرا می‌شود.

وی از تلاش برای توسعه روابط سیاسی و امنیتی با کشور دوست، همسایه و برادر قطر خبر داد و اضافه کرد: در سفر رئیس جمهور به کشور قطر تفاهم‌نامه‌های گوناگون برای ارتقا سطح روابط تجاری و اقتصادی ایران و قطر منعقد شد.

استاندار بوشهر جام جهانی قطر را یک فرصت بسیار مهم دانست و ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به قطر، ایران به‌عنوان پشتیبانی این کشور در مسابقات جام جهانی تعیین شده است.

وی افزود: در مرکز قرنطینه دامپزشکی در بوشهر دام‌های ایرانی به مقصد کشورهای حاشیه جنوبی خلیج‌فارس و دام‌های دیگر از دیگر نقاط دنیا در این ایستگاه نگهداری و قرنطینه و سپس صادر می‌شود.

محمدی‌زاده با بیان اینکه مرکز قرنطینه دامپزشکی بوشهر می‌تواند در پشتیبانی مواد پروتئینی مورد نیاز برای مسابقات جام جهانی قطر مؤثر باشد اضافه کرد: در تکمیل این طرح یک کشتارگاه صنعتی بزرگ و صنایع بسته‌بندی گوشت قرمز ایجاد می‌شود.

سرمایه‌گذاری قطری‌ها در بوشهر/ تامین نیازهای جام جهانی ۲۰۲۲

وی بیان کرد: استان بوشهر به‌عنوان وارد کننده دام و صادر کنندگان گوشت قرمز می‌شود که در این راستا جهاد کشاورزی و دامپزشکی استان بوشهر با سرمایه‌گذار قطری در اجرای زیرساخت‌های لازم همکاری می‌کنند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه خاطر نشان کرد: البته در مورد خطوط پروازی و فعالیت فرودگاهی، اسکان مسافر و دیگر طرح‌ها زیرساخت‌هایی در بوشهر و کیش آماده می‌شود تا در جام جهانی به کشور قطر کمک و پشتیبانی کند.

بوشهر به‌عنوان مرکز قرنطینه دامپزشکی انتخاب شده و در قرنطینه دام بوشهر تلاش می‌شود بیماری‌ها مهار و کنترل شود و در این زمینه سلامت دام‌ها حائز اهمیت است.

زمین و محل اجرا این قرنطینه در بوشهر مطلوب و مناسب است و استانداردهای بهداشت جهانی مورد توجه قرار دارد.

کد خبر 5437462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      5 1
      همش دروغ و نيرنگ برای خالی کردن جیب ملت خدا لعنت تون بکنه آخه شما از این ملت مظلوم چه میخواین
    • آرش IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      13 0
      کشور کوچکی میزبان جام جهانی میشه و کشور بزرگی سرویس دهنده دام به اون میشه.مدیران بزرگ در یک کشور کوچک و مدیران کوچک در یک کشور بزرگ.
    • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
      4 3
      این توهین به مردم بوشهر است .طویله های دامشون بیارن بوشهر
      • ایرانی IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
        5 0
        کلی پول به جیب مردم میرود فکر دادمش را نکن
      • ارمان IR ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
        1 0
        دقیقااا اینکار اشتباهه محضه این توهینه
      • رضا IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
        1 0
        قرار بود بوشهر منطقه آزاد بشه نخواستید نعمت میاد در خونتون با لگد بیرونش می کنید حالا باید حیوانات برای قرنطیه بیارن بوشهر گند بزنن متاسفم
    • برمک IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      0 0
      شتران قطری که تعداد انها بالغ بر ۱۵ هزار می باشند چندین سال است که به کشور ما وارد شده و در حال تبدیل نمودن صدها هزار هکتار مراتع کشور به بیابان هستند و متاسفانه مسوولین از انها حمایت همه جانبه نموده و انرا سرمایه گذاری قطر در ایران قلمداد می نمایند وای بر حال کشور ما با این مسوولین بی تدبیر
    • برامکی IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      0 0
      موضوع چرای دهها هزار شتر قطری در مراتع کشور خیانت به نسلهای اینده است