۱۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۵۷

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی کرمانشاه خبر داد؛

فرصت ۳ روزه کرمانشاهی‌ها برای تکمیل ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن

فرصت ۳ روزه کرمانشاهی‌ها برای تکمیل ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن

کرمانشاه- معاون باز آفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان کرمانشاه از فرصت سه روزه کرمانشاهیان برای تکمیل ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

عبدالرضا غفوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار ۱۸۰ هزار نفر در استان کرمانشاه برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که در بررسی‌های اولیه ۸۷ هزار نفر واجد شرایط هستند.

وی افزود: ثبت نام مسکن توسط اداره راه و شهرسازی تاکنون در ۶ مرحله صورت گرفته که آخرین مرحله آن در نیمه دوم سال جاری انجام شده است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: بیش از ۱۱۵ هزار نفر برای طرح مسکن اقدام به ثبت نام کرده‌اند که ۶۸ هزار نفر در لیست واجدین شرایط قرار دارند.

غفوری بیان کرد: پس از ثبت نام از طریق سامانه پیامکی به افراد واجد شرایط اطلاع رسانی شده اما افراد بسیاری نسبت به تکمیل فرم‌ها و بارگذاری اطلاعات لازم اقدام نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این افراد تا پایان روز شنبه ۱۴ اسفند ماه می‌توانند نسبت به تکمیل ثبت نام اقدام کنند، گفت: در صورتی که افراد طی ۷۲ ساعت آینده نسبت به تکمیل ثبت نام اقدام نکنند این امر به منزله انصراف محسوب می‌شود.

کد خبر 5437924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha