۱۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۰۳

سرپرست محیط زیست کرمانشاه:

هوای ۵ شهرستان کرمانشاه در وضعیت خطرناک قرار دارد

هوای ۵ شهرستان کرمانشاه در وضعیت خطرناک قرار دارد

کرمانشاه- سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره وضعیت بحرانی هوای شهرستان کنگاور، گفت: هوای پنج شهرستان کرمانشاه در وضعیت خطرناک قرار دارد.

احد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده در چند ساعت اخیر از ایستگاه‌های پایش کیفیت هوا در استان کرمانشاه، گرد و غبار به هفت ایستگاه پایش کیفی هوا رسیده است.

وی افزود: کیفیت هوای هیچیک از ایستگاه‌های پایش کیفی هوا در استان کرمانشاه مطلوب نیست و در پنج ایستگاه وضعیت خطرناک و بحرانی است.

سرپرست محیط زیست کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده از ایستگاه‌های پایش کیفی هوا در استان کرمانشاه، عدد شاخص کیفیت هوا لحظه‌ای در ایستگاه کرمانشاه شهرداری مرکزی، کرمانشاه زیبا پارک، قصرشیرین، سرپل‌ذهاب، کنگاور و اسلام آبادغرب ۵۰۰ است.

جلیلیان بیان کرد: عدد شاخص کیفیت هوا در ایستگاه پاوه فرمانداری ۱۱۳ و در ناسالم برای افراد حساس و ایستگاه کنگاور ۲۳۵ و در حالت بسیار ناسالم قرار دارد که توصیه می‌شود افراد از انجام فعالیت‌های طولانی و سنگین خارج از منزل خودداری کنند.

وی با اشاره به عدد استاندارد شاخص کیفیت هوا افزود: عدد استاندارد برای کیفیت هوا ۱۰۰ بوده که با توجه به اطلاعات به دست آمده از ایستگاه‌های پایش کیفیت هوا در استان کرمانشاه هیچکدام از ایستگاه‌های پایش کیفیت هوا شرایط استاندارد را گزارش نکرده‌اند.

کد خبر 5438320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha