۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۱۴

بخشدار ویژه خارگ:

مطالبه جامعه صیادان جزیره خارگ محقق شد

مطالبه جامعه صیادان جزیره خارگ محقق شد

بوشهر- بخشدار ویژه خارگ از تحقق یکی از مطالبات جامعه صیادان جزیره خارگ خبر داد و گفت: تجهیزات پروژه رها شده شیلات که در روند امور صیادان جزیره اختلال بوجود آورده بودبه محلی دیگر منتقل شد.

محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی دولت در بخش ویژه خارگ رفع موانع خود اشتغالی در جزیره بوده است که این روند با تاکید استاندار و فرماندار بوشهر در حال اجرا است.

وی افزود: قشر صبور و زحمتکش صیاد جزیره خارگ به دلیل عدم اجرای پروژه‌های شیلات مصوب در گذشته انتقادات و خواسته‌های به حقی دارند که این خواسته‌ها در اولویت امور این بخشداری قرار دارد، که طی ماه‌های گذشته برخی از موانع موجود در این حوزه با هم افزایی، همگرایی و همچنین محوریت خود صیادان این جزیره بر طرف شده است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: متأسفانه تجهیزات پروژه رها شده شیلات در این بخش که بیش از شش سال در اسکله صیادی انباشت شده که در روند امور صیادان این جزیره اختلال به وجود آورده بود که این موضوع به‌عنوان مطالبه‌ای به حق از سوی این قشر صبور در جلسات هم اندیشی مطرح شد.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: با هماهنگی و هم افزایی صورت گرفته با مسئولین ارشد استانی و همچنین همکاری اداره بندر و دریانوردی خارگ و شرکت پایانه‌های نفتی، تجهیزات این پروژه جهت بازگشایی مسیر صیادان به محلی دیگر انتقال داده شد.

مطالبه جامعه صیادان جزیره خارگ محقق شد

بخشدار ویژه خارگ در پایان خاطر نشان کرد: مطمئناً پیگیری‌های لازم برای تأمین اعتبار پروژه‌های شیلاتی این جزیره به صورت مستمر در دستور کار قرار خواهد گرفت و از تمامی ظرفیت‌های موجود برای تکمیل و اجرای این پروژه در جزیره استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 5439451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha