۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۵۶

تکسیرا مطرح کرد؛

فجر سازماندهی دفاعی خوبی دارد/ لزوم گرفتن سه امتیاز برای سپاهان

فجر سازماندهی دفاعی خوبی دارد/ لزوم گرفتن سه امتیاز برای سپاهان

اصفهان- مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فجر سپاسی سازماندهی دفاعی خوبی دارد ‌، همچنین آنها هافبک‌های خوبی در میانه زمین دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، میگوئل تکسیرا شامگاه شنبه در نشست خبری قبل از مصاف با فجر سپاسی اظهار داشت: فردا مقابل تیمی بازی داریم که همیشه با سازماندهی خوبی بازی کرده و در میان و جلوی زمین در بعضی لحظات زمین کیفیت خیلی خوبی دارند.

وی افزود: در ضد حملات نیز فجر بسیار خوب عمل می‌کند و هافبک‌های خوبی دارد، ما نیز با بازیکنان خودمان صحبت کردیم و برای این رقابت با تمام وجود آماده هستیم و برنامه‌های مختلفی داریم.

مربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: می‌دانیم تیم فجر در شرایطی است که نیاز به پیروزی و امتیاز دارد و ما نیز در شرایطی هستیم که فقط باید بازی را ببریم و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.

وی اضافه کرد: اکثر بازیکنان ما برای این بازی آماده هستند، فقط حسن شوشتری و یاسین سلمانی برای این بازی غایب هستند، همچنین دو بازیکن داریم که شرایط پزشکی آنها مساعد نیست، اما شاید به بازی برسند.

تکسیرا تصریح کرد: ما در این هفته خیلی کار کردیم و بازیکنان را به چالش‌های مختلفی کشیدیم و می‌دانیم فردا باید چه کاری انجام دهیم و موضوعی که مهم است تلاش ما برای گرفتن پیروزی است.

وی خاطر نشان کرد: بیشتر بازی‌ها فجر یک یا دو گل نهایتاً دریافت کرده، آنها سازماندهی دفاعی خوبی دارند، ما همه تیم‌ها را آنالیز می‌کنیم و فجر نیز از این قائله مستثنی نیست.

کد خبر 5439559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha