۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۲۳:۱۸

امام جمعه ایلام:

رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند

رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند

ایلام-امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند، گفت: دشمن با جنگ ادراکی خود با تمام توان برای تضعیف دستاوردهای انقلاب اسلامی به میدان آمده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عصر یکشنبه در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ایلام اظهار کرد: رسانه‌ها از نقد منصفانه و راهگشا دریغ نکنند چرا که جامعه بدون نقد جامعه‌ای مرده است.

وی با بیان اینکه خط مقدم دفاعی جمهوری اسلامی جهاد تبیین با رسانه است، گفت: دادن امید به جامعه و امیدآفرینی در شرایطی که دشمن جنگ ترکیبی علیه ملت ایران اسلامی آغاز کرده، یک رسالت بزرگ برای رسانه‌ها است.

کریمی تبار با بیان اینکه دشمن با جنگ ادراکی خود با تمام توان برای تضعیف دستاوردهای انقلاب اسلامی به میدان آمده است، افزود: بر همه تریبون داران و اصحاب فکر، قلم و نظر لازم است تا در این میدان با تبیین واقعیت‌های حادث شده در دوران پرافتخار انقلاب اسلامی روشنگری کنند.

امام جمعه ایلام گفت: امروزه رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند چراکه دشمن از این حربه برای سیاه نمایی دستاوردهای انقلاب اسلامی به میدان آمده است.

وی تصریح کرد: در طول این ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و رسانه‌ها باید از داشته‌های به دست آمده دفاع کند، امروز جهاد تبیین در خط مقدم دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر 5440655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha