۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۱۴

بازپرس ویژه قتل دادگستری کرمانشاه:

قاتلین مامور انتظامی کرمانشاه کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شدند

قاتلین مامور انتظامی کرمانشاه کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شدند

کرمانشاه- بازپرس ویژه قتل دادگستری کرمانشاه گفت: قاتلین مامور انتظامی کرمانشاه کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر محمدی ظهر دوشنبه در حاشیه بازسازی صحنه قتل مأمور نیروی انتظامی کرمانشاه که در درگیری با سارقان به شهادت رسیده است، اظهار کرد: بامداد جمعه ۱۳ اسفند ماه در درگیری نیروی انتظامی با سارقین مسلح سرگرد پوریا نظری براثر تیراندازی به شهادت رسید و پس از وقوع جرم سریعاً تیم بررسی پلیس آگاهی و دادگستری کرمانشاه در محل حاضر شدند.

وی افزود: طی تحقیقات اولیه مشخص شد سه نفر برای شخصی کار ساختمانی انجام دادند و به دلیل اختلاف مالی با یکدیگر درگیر هستند و تصمیم گرفتند مشکل خود را خارج از مراجع قضائی حل کنند.

بازپرس ویژه قتل دادگستری کرمانشاه تصریح کرد: این افراد بامداد جمعه در شوفاژخانه منزل فرد مورد نظر پنهان شده بودند که به دلایلی از محل خارج و با گشت نیروی انتظامی برخورد می‌کنند.

محمدی خاطر نشان کرد: مأموران گشت نیروی انتظامی به افراد مظنون می‌شوند و نسبت به بازرسی این افراد اقدام می‌کنند که یکی از افراد اقدام به شلیک به سوی مأموران انتظامی کرمانشاه کرده و سرگرد نظری را به قتل می‌رسانند.

وی بیان کرد: پرونده سریعاً در دستور کار قرار گرفت و در کمتر از ۴۸ ساعت افراد دستگیر شدند و امروز در بازسازی صحنه جرم حاضر شدند و دستگاه قضائی در سریع‌ترین زمان ممکن به پرونده رسیدگی خواهد کرد.

کد خبر 5441153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha