۱۹ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۳۵

نماینده مردم ایلام در مجلس خبر داد؛

افتتاح بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی مهمترین اولویت حوزه سلامت در ایلام

 افتتاح بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی مهمترین اولویت حوزه سلامت در ایلام

ایلام-نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: افتتاح بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی مهمترین اولویت حوزه سلامت در ایلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، سارا فلاحی عصر چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات و نیازمندی‌های حوزه سلامت استان اظهار کرد: استان ایلام بواسطه محرومیت و عقب ماندگی در مقایسه با سایر استان‌های کشور، در حوزه سلامت نیازمند توجه ویژه مسئولان کشوری و وزارت بهداشت است.

وی افزود: مهمترین اولویت استان در حوزه سلامت، راه اندازی و افتتاح بیمارستان ۳۷۶ رازی است که مردم منتظر راه اندازی و در مدار خدمت قرار گرفتن آن هستند.

وی بیان کرد: مردم به واسطه پیشرفت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و اطلاعات و ارتباطاتی که وجود دارد، نمی‌پذیرند چنین پروژه‌ای بدون اینکه تکمیل شود، مورد افتتاح قرار گیرد.

وی ابراز کرد: در جلساتی که با وزیر محترم بهداشت داشتم، اعلام کردم که این پروژه برای استان بسیار مهم است و ایشان هم اعلام نمودند که قطعاً برای افتتاح این پروژه به استان سفر خواهند کرد.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی نیازمندی‌ها و اولویت‌های حوزه سلامت خصوصاً بیمارستان رازی را اعلام کند تا برای پیگیری و به نتیجه رسیدن این نیازمندی‌ها با کمک یکدیگر تلاش کنیم.

وی در ادامه این مبحث گفت: جذب منابع مالی و اعتبارات حوزه سلامت در استان باید بیش از پیش تقویت شود و در این راستا امیدواریم با همراهی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و حمایت و توجه مسئولان وزارت بهداشت بتوانیم گام‌های موثری در جهت ارتقای روزافزون حوزه سلامت استان برداریم.

فلاحی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان مطالبی همچون مکاتبه با رئیس مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات و چالش‌ها و نیازمندی‌های حوزه سلامت استان به ویژه بیمارستان رازی و رایزنی با وزارت نفت در راستای توجه ویژه به نیازمندی‌های استان در حوزه سلامت اشاره کرد.

کد خبر 5443502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha