۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۱۹

سرپرست محیط زیست کرمانشاه خبر داد؛

وضعیت بحرانی کیفیت هوای قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و اسلام آبادغرب

وضعیت بحرانی کیفیت هوای قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و اسلام آبادغرب

کرمانشاه- سرپرست محیط زیست کرمانشاه از وضعیت بحرانی کیفیت هوای قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و اسلام آبادغرب خبر داد.

احد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده از ایستگاه‌های پایش کیفیت هوای استان کرمانشاه کیفیت هوای شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و اسلام‌آبادغرب در شرایط بحرانی قرار دارد.

وی افزود: عدد شاخص کیفی هوا از ایستگاه‌های پایش کیفیت هوا در استان کرمانشاه تا ساعت ۱۵ امروز برای ایستگاه قصرشیرین و سرپل‌ذهاب ۵۰۰ و اسلام‌آبادغرب ۴۵۱ بوده که نشان‌دهنده هوای خطرناک است.

سرپرست محیط زیست کرمانشاه تصریح کرد: کیفیت هوا در سایر ایستگاه‌های پایش کیفیت هوای استان کرمانشاه نیز استاندارد نبوده و عدد شاخص کیفیت هوا در ایستگاه پاوه فرمانداری ۱۵۲، کرمانشاه شهرداری مرکزی ۲۰۸، زیبا پارک ۱۸۹ و کنگاور ۱۵۹ است.

جلیلیان خاطرنشان کرد: کیفیت هوای کرمانشاه در ایستگاه شهرداری مرکزی بسیار ناسالم است و افراد باید از انجام فعالیت‌های طولانی و سنگین خارج از منزل خودداری کنند.

وی بیان کرد: هوای شهرستان‌های کنگاور و پاوه و شاخص کیفیت هوا در ایستگاه زیبا پارک در شرایط ناسالم قرار دارد و توصیه می‌شود افراد حساس، مادران باردار، کودکان، سالمندان و بیماران قلبی و ریوی از انجام فعالیت‌های طولانی و سنگین در هوای آزاد خودداری کنند.

کد خبر 5445249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha