۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۵۱

در پایان دور سوم مسابقات؛

برترین‌های مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور معرفی شدند

برترین‌های مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور معرفی شدند

بوشهر- دور سوم مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور در بوشهر برگزار شد و نفرات و تیم‌های برتر این مسابقات معرفی شدند.

رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری در حاشیه این مسابقات به خبرنگار مهر گفت: در فاصله یک ماه دو دوره مسابقه موتورسواری در استان بوشهر به میزبانی دشتستان و بوشهر برگزار شد.

مازیار ناظمی با اشاره به آماده‌سازی یکی از بهترین پیست‌های موتورسواری در شهر بوشهر اضافه کرد: دور سوم مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور با حضور ۷۵ موتور سوار از ۱۵ استان در پیست ساحلی بندرگاه بوشهر برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان رقابت‌ها در مجموع تیمی، تیم‌های تهران، بوشهر و اصفهان به ترتیب حائز رتبه‌های نخست تا سوم شدند.

در این مسابقات در کلاس ۶۵ سی سی، آرشان کاظمی از قزوین، عرفان محبعلی از تهران و رایان عباسی از خوزستان به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند.

در کلاس ۸۵ سی سی، امیر رضا عوض پور از خوزستان، محمدسینا داشگر از خراسان جنوبی و محمد امین عوض از خوزستان مقام‌های برتر را کسب کردند.

در کلاس ۲۵۰ جوانان نیز امیر رضا ثابتی فراز از بوشهر، علیرضا حسین احمدی از هرمزگان و علی گوشه نشین از فارس اول تا سوم شدند.

در کلاس ۴۵۰ جوانان، پوریا ثابتی از بوشهر، پیمان علیزاده از توابع تهران و مهران عسگری از بوشهر مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در کلاس ۲۵۰ پیشکسوتان نیز سید کمال میرمحسنی از تهران، حمید خاکی از توابع تهران و ایرج وحدت از توابع تهران اول تا سوم شدند.

در کلاس ۴۵۰ پیشکسوتان، مجید نصیرلو از تهران، مجتبی کریم زاده از بوشهر و امیر عسگری از قزوین مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

کد خبر 5445408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha