۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۴۹

نماینده ولی فقیه در مازندران:

بازگویی دستاوردهای نظام اسلامی بخشی از فریضه جهاد تبیین است

بازگویی دستاوردهای نظام اسلامی بخشی از فریضه جهاد تبیین است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران بازگویی خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را بخشی از فریضه جهاد تبیین اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر دوشنبه در آئین رزمایش همدلی و احسان در ساری بخشی از جهاد تبیین را بازگویی خدمات و دستاوردها بیان کرد و گفت: خدمات نظام اسلامی باید به گوش مردم برسد زیرا دشمن تلاش می‌کنند تا خدمات پنهان نگه داشته شود.

وی با تاکید براینکه موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها باید بازگو شود، آن را بخشی از جهاد تبیین دانست و گفت: باید با همه ظرفیت‌ها و شبکه‌ها، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی اطلاع رسانی شود.

وی باتقدیر از تلاش ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در تأمین بسته‌های معیشتی و توزیع بین نیازمندان گفت: جمعیتی از نسل جوان با عنوان گروه‌های جهادی شکل گرفت و با ذوق و شوق بسته‌های معیشتی را بین نیازمندان توزیع می‌کنند.

آیت الله محمدی لائینی حضور میدانی برای توزیع بسته‌های معیشتی را سازنده دانست و گفت: این طرح سبب کشف جوانان علاقمند و متعهد می‌شود و آن را از برکات معنوی اجرای طرح‌ها است.

امام جمعه ساری گفت: در مرحله هفتم رزمایش احسان و همدلی هفت هزار بسته معیشتی، ۳۶ تن گوشت گرم و ۳۰۰ دستگاه بخاری بین نیازمندان در استان توزیع می‌شود.

کد خبر 5446896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha