۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۰۴

رئیس سازمان آتش نشانی دزفول خبر داد؛

آمادگی کامل نیروهای آتش‌نشانی دزفول برای چهارشنبه سوری

آمادگی کامل نیروهای آتش‌نشانی دزفول برای چهارشنبه سوری

دزفول- رئیس سازمان آتش نشانی دزفول گفت: نیروهای آتش نشانی برای چهارشنبه سوری در حالت آماده‌باش کامل هستند.

روح الله بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بدیهی است شهروندان بخواهند به پاسداشت رسوم باستانی خود چهارشنبه سوری را گرامی بدارند ولی باید نکات ایمنی را در این زمینه رعایت کنند.

وی با اشاره به نزدیکی چهارشنبه سوری و افزایش خطرات و صدمات ناشی از آن افزود: در این میان عده‌ای سوءاستفاده کرده و بخاطر سودجویی با تولید و فروش مواد محترقه غیراستاندارد و خطرناک به نوجوانان باعث بروز حادثه‌هایی ناگوار برای خود، خانواده و اطرافیانشان می‌شوند.

رئیس سازمان آتش نشانی دزفول از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از شیوع کرونا و جلوگیری از وقوع آسیب و صدمه در این شب تا حد امکان از منازل خود خارج نشوند و از روشن کردن آتش با مواد آتش‌زا مثل لاستیک، چوب و کارتن جدا خودداری کنند.

بهشتی از والدین خواست در روزهای پیش رو نظارت بیشتری را بر فرزندان خود داشته باشند و خطرات ناشی از مواد محترقه را به آنان گوشزد کنند.

وی با اشاره به کمبود خودروهای اطفای حریق و لوازم آتش نشانی این سازمان به جوانان و نوجوانان توصیه کرد که از رفتارهای پرخطر اجتناب کنند و با ماندن در خانه به کادر درمان، آتش‌نشانی و نیروهای انتظامی احترام بگذارند.

وی تاکید کرد: با رعایت نکات ایمنی و خود مراقبتی می‌توان جشن باستانی چهارشنبه‌سوری را پشت سر گذاشت و با سلامتی کامل به پیشواز نوروز رفت.

رئیس سازمان آتش نشانی دزفول از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه آتش‌سوزی با شماره ۱۲۵ تماس گرفته و مراتب را اطلاع دهند.

کد خبر 5446986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha