۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۴۵

فرماندار بناب تأکید کرد؛

ضرورت اهتمام جدی هیئت ها برای برگزاری پرشور مراسم مذهبی

ضرورت اهتمام جدی هیئت ها برای برگزاری پرشور مراسم مذهبی

بناب- فرماندار بناب بر لزوم اهتمام جدی هیئت های مذهبی برای حضور پررنگ در مناسبت های مذهبی و جشن ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا لعلی عصر دوشنبه در نشست ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی و مذهبی شهرستان بناب با بیان اینکه در ایام کرونا ضمن تعطیلی تمام مراسمات مذهبی حتی از نصب یک پرچم و پارچه نوشته نیز در مناسبت‌های دینی و انقلابی در معابر عمومی دریغ شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی در برپایی مراسم دینی و کمک‌های مؤمنانه تصریح کرد: دین قابل قیاس با هیچ یک از مسائل و مشکلات موجود در جامعه از قبیل گرانی‌ها و شیوع بیماری نیست و فرهنگ تشیع باید به نحو احسن به نسل‌های جدید انتقال یابد و در این خصوص هیئت‌های مذهبی، ادارات، اصناف و بازاریان باید پیشقدم باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب سپس با انتقاد از کمرنگ شدن توجه به اهل بیت (ع) افزود: در این شهرستان توجه به اینگونه مسائل رنگ باخته است، لذا ضروری است هیئت‌های مذهبی پای کار باشند.

لعلی خاطرنشان کرد: در زمان انتصاب یک کارمند و مدیر برای نصب بنرهای تبریک اعتبار هست ولی برای اعیاد شعبانیه برای نصب یک پارچه و بنر اعلام می‌شود اعتبار نداریم.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در ادامه با تأکید بر اینکه جشن‌های نیمه شعبان امسال باید با شکوه خاصی برگزار شود؛ افزود: هیئت‌های مذهبی، اصناف و بازاریان و ادارات با نصب پرچم و پارچه نوشته‌ها و چراغانی کردن معابر و برپایی برنامه‌های محله محور ضمن پرهیز از رفتارهای هنجارشکنانه یک جشن باشکوه و در خور شأن امام زمان (عج) برگزار نمایند.

کد خبر 5447029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha