۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۶

امام جمعه سیریک:

مردم به کسی رأی دهند که ادامه دهنده مسیر شهدای خدمت باشد

مردم به کسی رأی دهند که ادامه دهنده مسیر شهدای خدمت باشد

بندرعباس- امام جمعه سیریک با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات گفت: مردم به کسی رأی دهند که ادامه دهنده مسیر شهدای خدمت باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محسن سالاری در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: مردم شهرستان سیریک از کیفیت آرد نانوایی‌های شهرستان ناراضی هستند، تا جایی که ما یادمان می‌آید رنگ آرد سفید است نه همانند زغال‌سنگ.

امام جمعه شهرستان سیریک یادآور شد: تقوا به معنی تک‌خوری در مسیر سعادت نیست، در قرآن کریم آمده که اگر قرار است به بهشت برویم، تنهایی نرویم بلکه دیگران را هم با خود ببریم.

وی ابراز کرد: در انتخابات باید همین گونه باشیم، در کنار اینکه ما خودمان در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شویم، خانواده، اقوام و دوستانمان را هم همراه خود به سمت صندوق‌های رأی ببریم.

حجت الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: دین اسلام، دین جمعی و خانوادگی است، بدترین درد، بی‌دردی و بی‌تفاوتی خصوصاً در حوزه خانواده است.

وی با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات، اضافه کرد: نگذارید با رأی ندادن شرمنده رئیس جمهور شهید مان شویم.

امام جمعه شهرستان سیریک اظهار کرد: اگر زمان قانونی نامزدها برای تبلیغات تمام شده، اما تبلیغات ما برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی تمام نشده است.

وی تبریک روز شهردار و دهیارها اظهار کرد: از شهرداران و دهیاران شهرستان درخواست داریم کاری را که در منطقه خود انجام می‌دهند را به نام خودشان تمام نکنند، مگر این کار را با هزینه شخصی خود انجام داده‌اید؟، باید بگویند تمام این کارها از برکات و سرمایه‌های این نظام و انقلاب است.

کد خبر 6150875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha