۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۸:۳۳

رئیس اورژانس کرمانشاه خبر داد؛

آغاز اجرای طرح امداد نوروزی اورژانس کرمانشاه

آغاز اجرای طرح امداد نوروزی اورژانس کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آغاز اجرای طرح امداد نوروزی اورژانس کرمانشاه خبر داد.

هومن رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمادگی اورژانس کرمانشاه برای خدمت‌رسانی در تعطیلات نوروزی، اظهار کرد: طرح امدادهای نوروزی از سوی اورژانس استان کرمانشاه از تاریخ ۲۵ اسفند ماه سال جاری تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ اجرا خواهد شد.

وی افزود: با به کارگیری ۷۵۰ تکنیسین فوریت‌های پزشکی، ۱۳۰ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه موتور آمبولانس برای خدمت‌رسانی به مسافرین نوروزی در استان کرمانشاه آمادگی لازم را داشته و در این راستا به کار گرفته می‌شوند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در تعطیلات ایام نوروز تمامی مراکز عملیات راهبردی بحران و ستاد هدایت در استان کرمانشاه به صورت ۲۴ ساعته فعالیت و ارائه خدمات دارند.

رفیعی بیان کرد: در حال حاضر سه کمپ امداد نوروزی در شهرستان‌های کنگاور، قصر شیرین و سه راهی بیاشوش در شهرستان جوانرود برپا شده است.

وی با بیان اینکه اورژانس هوایی کرمانشاه برای ارائه خدمات آمادگی دارند، خاطر نشان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی استان کرمانشاه اورژانس هوایی آمادگی لازم برای انتقال بیماران نیازمند خدمات تخصصی را خواهند داشت.

رفیعی تاکید کرد: اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه به منظور پوشش حوادث ترافیکی به طور ۲۴ ساعته برای ارائه خدمات به مسافرین و همشهریان در حالت آماده‌باش قرار دارند.

کد خبر 5447972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha