۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۱۴

حافظان و قاریان قرآن کریم در سنندج تجلیل شدند

حافظان و قاریان قرآن کریم در سنندج تجلیل شدند

سنندج- همزمان با میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، حافظان و قاریان قرآن کریم در سنندج تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان عصر سه‌شنبه در مراسم میلاد حضرت علی اکبر (ع)، روز جوان و تجلیل از حافظان و قاریان قرآنی سنندج، با اشاره به برخورد صحیح با جوانان اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) بر نیکی به جوانان تأکید دارند و ما باید همواره این مهم را مدنظر داشته باشیم.

وی از جوانی به عنوان منشأ حق پرستی، ایمان و انصاف یاد کرد و گفت: حضرت علی اکبر (ع) نیز فرموده‌اند: «اگر ما برحقیم از مرگ هیچ هراسی نداریم».

حجت‌الاسلام رازیانی بیان کرد: با تدبر در آیات قرآن کریم می‌توان مسیر تعالی و عزت دنیا و آخرت را برای خویش فراهم کنیم لذا می‌توان گفت که قرآن کریم خود تبیین‌گر و تبیان بر همه چیز است و قاری و حافظ قرآن هم باید تببین‌گر باشد.

حافظان و قاریان قرآن کریم در سنندج تجلیل شدند

سازمان‌های مردم نهاد در ترفیع مشکلات امروز جوانان نقش ویژه ای ایفا می‌کنند

گلاویژ فتاحی معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان نیز در این مراسم با اشاره به دو مؤلفه جوان باور و جوان یاور بودن افراد جامعه اظهار کرد: این دو مؤلفه زمینه پیشرفت جوانان را فراهم خواهد کرد و سازمان‌های مردم نهاد در ترفیع مشکلات امروز جوانان نقش مثبت و مطلوبی ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مناطق منفصل شهری ظرفیت مهمی برای کار در حوزه قرآن و پژوهش، برنامه‌های فرهنگی و هنری هستند، خاطر نشان کرد: باید فعالیت‌های فرهنگی و هنری را در این مناطق توسعه داد.

در این مراسم فعالان قرآنی، حافظان و قاریان قرآن کریم سنندج تجلیل شدند.

کد خبر 5448071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha