۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۱۰

در شهرستان قوچان؛

مانور آمادگی استقبال از بهار و سفر نوروزی در قوچان برگزار شد

مانور آمادگی استقبال از بهار و سفر نوروزی در قوچان برگزار شد

قوچان ـ با توجه به نزدیک شدن سال جدید به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائرانی که از اقصی نقاط کشور به خراسان رضوی سفر خواهند کرد، مانور آمادگی سفر در شهرستان قوچان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی صفایی ظهر چهارشنبه در حاشیه مانور آمادگی استقبال از بهار و سفر نوروزی در قوچان با اشاره به این‌که گشت‌های مشترک به‌صورت مستمر تا ۱۵ فروردین انجام می‌شود، اظهار کرد: دستگاه‌های مربوطه نیز نسبت به بازدید و آماده بودن محل‌های استقرار اضطراری، پایگاه‌های خدمات‌رسان اقدام و شبکه بهداشت نسبت به بازدید از واحدهای عرضه مواد پروتئینی خام، رستوران‌ها، آشپزخانه‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها اقدام کنند و گزارش‌های لازم را به صورت هفتگی به فرمانداری منعکس کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان قوچان افزود: دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان به ویژه اورژانس جاده‌ای، پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان موسی بن جعفر قوچان با آمادگی کامل خدمات لازم ارائه کنند.

وی تأکید کرد: با توجه به کوهستانی بودن شهرستان و احتمال بارش برف، مسافران و زائران گرامی که قصد عبور از محورهای شهرستان را دارند حتماً وسایل نقلیه آن‌ها مجهز به وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ باشد.

کد خبر 5448412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha