۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۳۹

رضا شهرانی رئیس هیئت کنگ فو چهار محال و بختیاری شد

رضا شهرانی رئیس هیئت کنگ فو چهار محال و بختیاری شد

شهرکرد- در مجمع انتخاباتی هیئت کنگ‌فو و هنرهای رزمی چهارمحال و بختیاری رضا شهرانی به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع انتخاباتی هیئت کنگ‌فو و هنرهای رزمی چهارمحال و بختیاری ظهر چهارشنبه با حضور رضا حیدری رئیس فدراسیون در شهرکرد برگزار شد.

در این دوره از مجمع انتخاباتی هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی چهارمحال و بختیاری رضا شهرانی به عنوان تنها نامزد انتخاباتی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در دوره ریاستش بر این هیئت در چهار سال گذشته و همچنین بیان برنامه‌های پیشنهادی خود برای بهبود عملکرد هیئت در بخش‌های همگانی و قهرمانی توانست رأی مثبت اعضای مجمع را کسب کرده و مسند ریاست را در این هیئت ورزشی حفظ کند.

تمامی ۲۱ عضو مجمع انتخاباتی کنگ‌فو و هنرهای رزمی استان، شهرانی را در سمت خود ابقاء کردند. رئیس هیئت کنگ‌فو و هنرهای رزمی چهارمحال و بختیاری در این مجمع با اشاره به اینکه شیوع کرونا در دو سال اخیر فعالیت‌های این رشته انفرادی پر برخورد را با محدودیت رو به رو کرد، گفت: با این وجود، تداوم برنامه‌های هیئت در فضای مجازی موجب شد تا ورزشکاران علاقه‌مند در شهرستان‌ها استقبال خوبی از این رشته داشته باشند و زمینه رشد همگانی کونگ‌فو بیش از گذشته فراهم شود.

رضا شهرانی با بیان اینکه همچنان ضعف‌هایی در حوزه آموزشی و ارتقای توانمندی داوران و مربیان استانی دیده می‌شود، افزود: تلاش خواهد شد در سال ۱۴۰۱ با برنامه‌ریزی منسجم در این بخش فعالیت‌های خوبی شکل بگیرد و داوران استان با ارتقای درجه در عرصه رقابت‌های ملی نیز به داوری بپردازند.

وی تصریح کرد: در چهار سال اخیر نیروسازی قابل قبولی در هیئت صورت گرفت و علاوه بر رعایت حق پیشکسوتان، سعی خواهد شد این نیروهای جوان در بدنه هیئت کنگ‌فو و ورزش‌های رزمی استان به کار گرفته شوند تا چشم‌انداز روشنی پیش روی هیئت قرار گیرد.

شهرانی بیشترین درآمد هیئت را ناشی از برگزاری دوره‌های آموزشی در سال ۱۴۰۰ بیان کرد و ادامه داد: اینکه درآمدهای هیئت مبلغی بالاتر از کمک‌های مالی فدراسیون و اداره استانی است، به عنوان یک نقطه قوت محسوب می‌شود که لازم است از این ظرفیت برای بهبود فضای ورزشی این رشته به شکل مطلوب‌تر استفاده کرد.

رئیس هیئت کنگ‌فو و هنرها رزمی استان، تلاش برای رفع مشکلات سخت‌افزاری و زیرساختی هیئت به ویژه در مرکز استان، تقویت کمیته‌های اجرایی، جذب کمک دهیاران و شهرداران شهرهای کوچک برای توسعه رشته کنگ‌فو و الکترونیکی کردن امور اداری هیئت را از جمله برنامه‌های مورد نظر خود برای اجرا در دوره چهارساله بعد برشمرد.

کد خبر 5448818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha