۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۳۰

نماینده ویژه رئیس مجلس در منطقه کاشان خبر داد؛

اختصاص ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین قیر در منطقه کاشان

اختصاص ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین قیر در منطقه کاشان

کاشان - نماینده ویژه رئیس مجلس در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل از اختصاص ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین قیر جهت آسفالت راه های دو شهرستان خبر داد.

جواد نائینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه یکی از مهمترین خواسته و مطالبات مردم دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل آسفالت راه‌های روستایی و جاده‌های مواصلاتی بین شهرها و روستاها بود، اظهار داشت: این مطالبه در بین روستاییان منطقه در درجه اهمیت بالاتری است که لزوم توجه به آن را دوچندان کرده است.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل باید همه تلاش خود را در جهت مهاجرت معکوس به کار ببندند، ابراز داشت: باید با توزیع عادلانه امکانات به خصوص در روستاها زمینه را برای بازگشت روستاییان از شهر به روستا فراهم و یا از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری کنیم.

نماینده ویژه رئیس مجلس در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با اشاره به اینکه رسیدگی به امور و مطالبات روستاییان از این جهت دارای اهمیت است، تصریح کرد: در موضوع تأمین قیر برای آسفالت جاده‌های روستایی و همچنین راه‌های مواصلاتی بین روستاها حدود ۲۰ روستا در سطح دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل درخواست کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه بعد از پیگیری‌های انجام شده ۱۴۰ میلیارد ریال برای تأمین قیر راه‌های شهری و روستایی دو شهرستان اختصاص یافت، گفت: اعتبار اختصاص داده شده در اختیار بنیاد مسکن دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل قرار گرفته است.

نائینی با اشاره به اینکه از مجموع اعتبار اختصاص داده شده ۱۰۰ میلیارد ریال متعلق به شهرستان کاشان است، افزود: ۴۰ میلیارد ریال از این اعتبار هم متعلق به شهرستان آران و بیدگل است.

وی تاکید کرد: امیدواریم با مشارکت بخشداران و دهیاران به زودی شاهد بهسازی راه‌های شهری و روستایی در سطح منطقه و رضایت همشهریان عزیز باشیم.

کد خبر 5448848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha