۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۴۰

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری سمنان:

۲۴۰۰ بازدید از نانوایی‌های استان سمنان انجام شد

۲۴۰۰ بازدید از نانوایی‌های استان سمنان انجام شد

سمنان- سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: دو هزار و ۴۰۰ مورد بازدید از نانوایی‌های استان با هدف مقابله با جرایم شامل گرانفروشی، کم فروشی، رعایت بهداشت و ... انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه آرد و نان استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه دو هزار و ۴۰۰ بازدید و رصد از نانوایی‌های استان صورت گرفته است، تاکید کرد: در این بازدیدها ۳۰۰ مورد تخلف ثبت و برای متصدیان پرونده تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه گران فروشی، کم فروشی، تخلفات بهداشتی و ساعت کار مهمترین تخلفات نانوایی‌های استان است، افزود: با توجه به فرارسیدن سفرهای نوروزی مهمترین موضوع برای نانوایی‌ها شیفت کاری و رعایت بهداشت و خدمات دهی مناسب به زائران رضوی و مردم است.

۱۲۹ فقره تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی پرداخت شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با بیان اینکه این موضوع مختص به شهرها نیست بلکه در روستاها نیز نانوایی‌ها باید نسبت به ارائه خدمات مطلوب به مردم در زمان مشخص اهتمام داشته باشند.

حمیدی با بیان اینکه ۱۲۹ فقره تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی بهسازی نانوایی‌ها در استان سمنان پرداخت شده است، تاکید کرد: از نانوایی‌هایی که در سطح استان به خوبی عمل می‌کنند به طور قاطع حمایت و با متخلفان نیز برخورد جدی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه فرمانداران در سطح شهرستان‌ها نسبت به بحث توزیع مطلوب آرد و کیفیت نان حساسیت ویژه داشته باشند، بیان کرد: ساعت دقیق شروع و پایان پخت نان باید توسط خبازی‌ها در محل خبازی و مقابل دید مردم نصب شود.

کد خبر 5448860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha