۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۰۵

مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه:

۴۳۱ نفر براثر حوادث جاده‌ای کرمانشاه طی سال جاری جان باختند

۴۳۱ نفر براثر حوادث جاده‌ای کرمانشاه طی سال جاری جان باختند

کرمانشاه- مدیرکل پزشکی قانونی کرمانشاه گفت: ۴۳۱ نفر در اثر حوادث جاده‌ای طی سال جاری در کرمانشاه جان باختند.

سلیم خانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آمار متوفیان در یازده ماهه سال گذشته ناشی از تصادفات جاده‌ای در استان کرمانشاه ۴۱۷ نفر و تعداد مجروحین هفت هزار و ۵۰۳ نفر بوده است.

وی افزود: آمار تصادفات جاده‌ای در استان کرمانشاه با توجه به هشدارهای داده شده طی سال جاری افزایش داشته و ۴۳۱ نفر فوت ناشی از تصادفات گزارش شده که ۱۰۵ نفر زن و ۳۲۶ نفر مرد بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تصریح کرد: از مجموعه فوتی‌ها در آمار یازده ماهه ۹۹ تعداد ۹۳ نفر مربوط به تصادفات درون شهری، ۴۷۴ نفر برون شهری، ۶ نفر جاده روستایی، یک مورد خارج از حریم و مابقی مربوط به سایر موارد است که در مجموع ۳۷۳ نفر را شامل می‌شود.

خانی با اشاره به افزایش جان باختگان در حوادث جاده‌ای در یازده ماهه سال جاری، بیان کرد: آمار مجروحین در استان کرمانشاه در سال جاری با افزایش یک‌هزار و ۲۴ نفری نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته به هشت هزار و ۵۲۷ نفر رسیده که از این تعداد ۲ هزار و ۷۴۶ نفر زن و پنج هزار و ۷۸۱ نفر مرد ثبت شده است.

وی با بیان اینکه آمار فوتی‌های تصادفات جاده‌ای برون شهری روند افزایش داشته است، خاطر نشان کرد: رعایت نکردن نکات ایمنی هنگام رانندگی و سرعت بالا در افزایش تصادفات و جان باختگان حادثه جاده‌ای تأثیر گذار بوده است.

کد خبر 5449109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha